نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorفکی, علیfa_IR
dc.contributor.authorخوشنام, ابراهیمfa_IR
dc.contributor.authorافروزه, محمدصادقfa_IR
dc.contributor.authorسلطان پور, شاهینfa_IR
dc.contributor.authorزارعیان, حسینfa_IR
dc.date.accessioned1403-12-21T00:25:09Zfa_IR
dc.date.accessioned2025-03-11T00:25:09Z
dc.date.available1403-12-21T00:25:09Zfa_IR
dc.date.available2025-03-11T00:25:09Z
dc.date.issued2022-07-01en_US
dc.date.issued1401-04-10fa_IR
dc.identifier.citationفکی, علی, خوشنام, ابراهیم, افروزه, محمدصادق, سلطان پور, شاهین, زارعیان, حسین. (1401). بررسی وضعیت استراتژیک ورزشی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس. مجله علوم پزشکی رازی, 29(4), 224-232.fa_IR
dc.identifier.issn2228-7043
dc.identifier.issn2228-7051
dc.identifier.urihttp://rjms.iums.ac.ir/article-1-8800-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1139208
dc.description.abstractزمینه و هدف: تغییرات و دگرگونی‌های وسیع و همه جانبه و بحران‌های ناشی از این تغییرات در دنیای امروز، سازمان‌ها و موسسات مختلف را با چالش‌های فراوانی مواجه ساخته است که نیازمند مدیریت استراتژیک است. هدف از این تحقیق مدیریت استراتژیک ورزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس می­باشد. روش کار: این تحقیق به صورت آمیخته (کیفی و کمی) حال نگر انجام شد. تحقیق حاضر توصیفی – پیمایشی بوده و از نظر هدف در زمره تحقیقات کاربردی بود جامعه آماری این تحقیق کلیه خبرگان ورزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس، مسئولین و کارشناسان ورزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس، اعضای شورای راهبردی، متخصصین حوزه مدیریت ورزشی، صاحب نظران آگاه از حیطه پژوهش بودند. نمونه آماری تعداد 18 نفر از خبرگان در بخش کیفی و تعداد 82 نفر از کارشناسان و صاحب نظران در بخش کمی بودند. یافته‌ها: براساس ارزیابی‌ها موقعیت و اقدام استراتژیک، وضعیت استراتژیک ورزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس استراتژی‌های تهاجمی می‌باشد. بدین معنی که نقاط قوت سازمان بیشتر از نقاط ضعف آن است. در مجموع 11 استراتژی شامل چهار استراتژی ترکیب نقاط قوت و فرصت‌ها (SO)، دو استراتژی ترکیب نقاط قوت و تهدیدها (ST)، سه استراتژی ترکیب نقاط ضعف و فرصت‌ها (WO) و دو استراتژی ترکیب نقاط ضعف و تهدیدها (WT) می‌باشند. نتیجه‌گیری: با توجه به نتایج حاصل از این تحقیق جذاب سازی محیط ورزشی جهت جذب مخاطب و یافتن راه‌های درآمدزایی و تقویت بازاریابی ورزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ضروری به نظر می‌رسد.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofمجله علوم پزشکی رازیfa_IR
dc.relation.ispartofRazi Journal of Medical Sciencesen_US
dc.subjectوضعیت استراتژیک ورزشیfa_IR
dc.subjectراهبردfa_IR
dc.subjectچشم‌اندازfa_IR
dc.subjectمنطقه ویژه اقتصادی انرژی پارسfa_IR
dc.subjectبهداشت عمومیfa_IR
dc.titleبررسی وضعیت استراتژیک ورزشی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارسfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشيfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکترای مدیریت ورزشی، گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم، جهرم، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار مدیریت ورزشی، گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم، جهرم، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار مدیریت ورزشی، گروه تربیت بدنی دانشگاه جهرم، جهرم، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت ورزشی، دانشگاه ایوانکی، ایوانکی، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار مدیریت ورزشی، پژوهشگاه علوم ورزشی، تهران، ایرانfa_IR
dc.citation.volume29
dc.citation.issue4
dc.citation.spage224
dc.citation.epage232
nlai.contributor.orcid0009-0006-5353-4526
nlai.contributor.orcid0009-0004-2749-9689


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد