نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorعیوضی, ایرجfa_IR
dc.contributor.authorالهی, علیرضاfa_IR
dc.contributor.authorاسفیدانی, محمد رحیمfa_IR
dc.contributor.authorاکبری یزدی, حسینfa_IR
dc.date.accessioned1403-12-20T22:26:56Zfa_IR
dc.date.accessioned2025-03-10T22:26:56Z
dc.date.available1403-12-20T22:26:56Zfa_IR
dc.date.available2025-03-10T22:26:56Z
dc.date.issued2024-12-01en_US
dc.date.issued1403-09-11fa_IR
dc.identifier.citationعیوضی, ایرج, الهی, علیرضا, اسفیدانی, محمد رحیم, اکبری یزدی, حسین. (1403). صنعت برای پیاده‌سازی بازاریابی الکترونیک با چه موانعی روبروست؟ یافته‌های یک مطالعه کیفی. پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی, 14(28), 1-33.fa_IR
dc.identifier.issn2252-0716
dc.identifier.issn2716-9855
dc.identifier.urihttp://jrsm.khu.ac.ir/article-1-2742-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1129492
dc.description.abstractهدف از این پژوهش شناسایی موانع پیش روی بازاریابی الکترونیک فوتبال ایران بود؛ لذا با استفاده از یک تحقیق کاربردی و به شیوه کیفی با بهره‌گیری از گراندد تئوری به این سؤال پاسخ داده شده است. جامعه هدف این پژوهش افراد متخصص و آگاه در حوزه بازاریابی، بازاریابی الکترونیک، بازاریابی ورزشی و مدیران فوتبالی بود. روش نمونه‌گیری به‌صورت هدفمند و گلوله‌برفی دنبال شد. پس از اتمام مراحل کدگذاری باز 162 نشان به‌عنوان موانع بازاریابی الکترونیک فوتبال ایران شناسایی شد که بعد از تحلیل و تلخیص، در 52 نشان اولیه طبقه‌بندی گردید. نتایج نشان داد صنعت فوتبال ایران برای پیاده‌سازی بازاریابی الکترونیک لازم است به  5 دسته موانع بازاریابی، فنی، نیروی انسانی، حقوقی و قانونی و اقتصادی توجه و برای موانع موجود آن برنامه‌ریزی نماید. همچنین توجه تک‌بعدی به هر یک از این مانع‌ها مفید نیست و لازم است یک نگاه هم‌زمان، جامع و سیستمی به همه این ابعاد 5 گانه داشت.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه خوارزمی تهرانfa_IR
dc.relation.ispartofپژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتیfa_IR
dc.relation.ispartofResearch in Sport Management & Motor Behavioren_US
dc.subjectبازاریابی الکترونیکfa_IR
dc.subjectتجارت الکترونیکfa_IR
dc.subjectگراندد تئوریfa_IR
dc.subjectموانع بازاریابی الکترونیکfa_IR
dc.subjectمدیریت ورزشیfa_IR
dc.titleصنعت برای پیاده‌سازی بازاریابی الکترونیک با چه موانعی روبروست؟ یافته‌های یک مطالعه کیفیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشيfa_IR
dc.contributor.departmentدکتری مدیریت ورزشی دانشگاه خوارزمی، تهران، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentاستاد دانشگاه خوارزمی، دانشگاه خوارزمی، تهران، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار دانشگاه تهران، تهران، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار دانشگاه خوارزمی، دانشگاه خوارزمی، تهران، ایران.fa_IR
dc.citation.volume14
dc.citation.issue28
dc.citation.spage1
dc.citation.epage33
nlai.contributor.orcid0009-0004-1759-9205


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد