نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorحسین رهنماfa_IR
dc.date.accessioned1403-12-20T21:57:33Zfa_IR
dc.date.accessioned2025-03-10T21:57:33Z
dc.date.available1403-12-20T21:57:33Zfa_IR
dc.date.available2025-03-10T21:57:33Z
dc.date.issued2024-12-27en_US
dc.date.issued1403-10-07fa_IR
dc.date.submitted2024-12-31en_US
dc.date.submitted1403-10-11fa_IR
dc.identifier.citationحسین رهنما. (1403). بررسی میزان رضایت از عملکرد خدمات سازمان اتوبوسرانی. رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری, 8(31), 243-248.fa_IR
dc.identifier.issn4573-2588
dc.identifier.urihttps://majournal.ir/index.php/ma/article/view/2938
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1127178
dc.description.abstractافزایش جمعیت و رشد روزافزون آن در شهرها مسایل ومشكالت بسیاری را برای شهروندان به همراه داشته است. آلودگیهای زیست محیطی و صوتی از مهمترین مشكلات است. یكی از راهكارهای موثر در کاهش این مشكالت استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی است. وجودپایانه در شهرها، از اصلی ترین نیازها و مطالبات مردم است. پایانه ها به عنوان مفصل ارتباطی جاده های برونشهری و درونشهری، مانع تردد اتوبوس ها به داخل شهرها می شوند و از اینرو در بهبود وضعیت ترافیک، کاهش آلودگی های زیست محیطی شهرها و ایجاد امنیت، آرامش، هدایت و مدیریت سفرها نقشی سازنده و ارزنده ایفا می کنند.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.relation.ispartofرویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداریfa_IR
dc.subjectرضایت عملکردfa_IR
dc.subjectخدمات شهریfa_IR
dc.subjectشهرداریfa_IR
dc.titleبررسی میزان رضایت از عملکرد خدمات سازمان اتوبوسرانیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentخدمات شهر، شهرداری جنت شهرfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue31
dc.citation.spage243
dc.citation.epage248


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد