• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری
    • دوره 8, شماره 31
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری
    • دوره 8, شماره 31
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررسی میزان رضایت از عملکرد خدمات سازمان اتوبوسرانی

    (ندگان)پدیدآور
    حسین رهنما
    Thumbnail
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    افزایش جمعیت و رشد روزافزون آن در شهرها مسایل ومشكالت بسیاری را برای شهروندان به همراه داشته است. آلودگیهای زیست محیطی و صوتی از مهمترین مشكلات است. یكی از راهكارهای موثر در کاهش این مشكالت استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی است. وجودپایانه در شهرها، از اصلی ترین نیازها و مطالبات مردم است. پایانه ها به عنوان مفصل ارتباطی جاده های برونشهری و درونشهری، مانع تردد اتوبوس ها به داخل شهرها می شوند و از اینرو در بهبود وضعیت ترافیک، کاهش آلودگی های زیست محیطی شهرها و ایجاد امنیت، آرامش، هدایت و مدیریت سفرها نقشی سازنده و ارزنده ایفا می کنند.
    کلید واژگان
    رضایت عملکرد
    خدمات شهری
    شهرداری

    شماره نشریه
    31
    تاریخ نشر
    2024-12-27
    1403-10-07
    سازمان پدید آورنده
    خدمات شهر، شهرداری جنت شهر

    شاپا
    4573-2588
    URI
    https://majournal.ir/index.php/ma/article/view/2938
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1127178

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب