نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorامیری, مریمfa_IR
dc.contributor.authorرهنمای رودپشتی, فریدونfa_IR
dc.contributor.authorرستمی مال خلیفه, محسنfa_IR
dc.contributor.authorزمانی مقدم, افسانهfa_IR
dc.date.accessioned1402-11-15T17:46:50Zfa_IR
dc.date.accessioned2024-02-04T17:46:51Z
dc.date.available1402-11-15T17:46:50Zfa_IR
dc.date.available2024-02-04T17:46:51Z
dc.date.issued2022-06-22en_US
dc.date.issued1401-04-01fa_IR
dc.date.submitted2022-02-07en_US
dc.date.submitted1400-11-18fa_IR
dc.identifier.citationامیری, مریم, رهنمای رودپشتی, فریدون, رستمی مال خلیفه, محسن, زمانی مقدم, افسانه. (1401). امکانسنجی کارآفرینی از طریق اکتساب(ETA) با استفاده از بررسی و تبیین عوامل موثر از دیدگاه کارآفرینان و سرمایه گذاران در بازار ایران. دانش سرمایه گذاری, 11(42), 637-658.fa_IR
dc.identifier.urihttp://www.jik-ifea.ir/article_19470.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1070884
dc.description.abstractهدف این پژوهش امکانسنجی کارآفرینی از طریق اکتساب به کمک شناسایی ، بررسی و تبیین عوامل موثر بر در بازار ایران می باشد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش آمیخته(کیفی- کمی) است. در مرحله کیفی با استفاده از مطالعات کتابخانه ای و نظرسنجی از خبرگان پرسشنامه پژوهش تهیه و در مرحله کمی با استفاده از پرسشنامه تدوین شده داده هایی از جامعه مورد نظر جمع آوری گردید. جامعه آماری پژوهش حاضر، شامل کلیه کارآفرینان و سرمایه گذاران می باشد. برای نمونه گیری از روش غیر تصادفی هدفمند استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی( آزمون تی تک نمونه ای) استفاده شده است. با عنایت به نتایج این پژوهش، نتیجه میگیریم که استراتژی اکتساب می تواند به عنوان مسیری کوتاه و عملیاتی در شناسایی فرصتهای سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار های کارآفرینانه مورد توجه قرار گیرید.fa_IR
dc.format.extent679
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.relation.ispartofدانش سرمایه گذاریfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Investment Knowledgeen_US
dc.subjectامکانسنجیfa_IR
dc.subjectتامین مالی کارآفرینیfa_IR
dc.subjectمدل های کارآفرینی از طریق اکتسابfa_IR
dc.subjectمدل صندوق جستجوfa_IR
dc.titleامکانسنجی کارآفرینی از طریق اکتساب(ETA) با استفاده از بررسی و تبیین عوامل موثر از دیدگاه کارآفرینان و سرمایه گذاران در بازار ایرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مهندسی مالی، واحد علوم و تحقیقات،دانشگاه آزاد اسلامی، تهران ، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentدکتری تخصصی مالی، استاد تمام، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران ، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدکتری تخصصی ریاضی کاربردی،دانشیار، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران ، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentدکتری تخصصی مدیریت آموزشی، دانشیار، واحد علوم و تحقیقات ، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران ، ایران.fa_IR
dc.citation.volume11
dc.citation.issue42
dc.citation.spage637
dc.citation.epage658


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد