نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorحسینی, سیده زهراfa_IR
dc.contributor.authorتقوایی یزدی, مریمfa_IR
dc.contributor.authorصالحی, محمدfa_IR
dc.date.accessioned1402-11-06T06:05:02Zfa_IR
dc.date.accessioned2024-01-26T06:05:03Z
dc.date.available1402-11-06T06:05:02Zfa_IR
dc.date.available2024-01-26T06:05:03Z
dc.date.issued2023-07-01en_US
dc.date.issued1402-04-10fa_IR
dc.identifier.citationحسینی, سیده زهرا, تقوایی یزدی, مریم, صالحی, محمد. (1402). مروری بر تأثیر رایانش ابری با رویکرد روانشناختی در آموزش عالی سلامت. مجله علوم پزشکی رازی, 30(4), 213-223.fa_IR
dc.identifier.issn2228-7043
dc.identifier.issn2228-7051
dc.identifier.urihttp://rjms.iums.ac.ir/article-1-7562-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1066839
dc.description.abstractزمینه و هدف: امروزه فناوری رایانش ابری به طور گسترده­ای در حوزه­ی سلامت و دانشگاه مورد بحث قرار گرفته است، بنابراین این مطالعه با هدف مروری بر تاثیر رایانش ابری با رویکرد روانشناختی در آموزش عالی سلامت انجام شد. روش کار: این مقاله یک مطالعه مروری است که در سال 1400 با جستجوی در بانک‌های اطلاعاتی SID، PubMed، Google Scholar، Magiran، Springer، Wiley، Web of Science(ISI)، Scopus، Science direct، ProQuest و با استفاده از کلمات کلیدی " رایانش ابری، مدیریت آموزشی، مانیتورینگ، روانشناسی، کیفیت آموزشی، نظام سلامت" و معادل معادل انگلیسی آن‌ها انجام شد. در نتیجه جستجو 158 مقاله در بازه زمانی 2000 تا 2022  یافت شد و در مرحله غربالگری 74 مقاله انتخاب گردید و در انتها 21 مقاله مورد تجزیه و تحلیل محتوایی قرار گرفت. یافته‌ها: این مطالعه مروری نشان داد، که جهت ارتقاء رایانش ابری می­توان از راهکار مانیتورینگ بهره برد این رویکرد از پایین­ترین سطوح آموزشی تا بالاترین سطوح آموزشی مبنای بهینه در آموزش عالی سلامت است. نتیجه‌گیری: به طور کلی می‌تون نتیجه‌گیری کرد که در راستای ارتقای کیفیت آموزش­های درمانگاهی نقش رایانش ابری و مانیتورینگ که احیا کننده روند آموزشی است قابل چشم پوشی نمی­باشد و منجر به توانمندسازی نیروهای ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی در نظام سلامت خواهد شد.fa_IR
dc.format.extent988
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofمجله علوم پزشکی رازیfa_IR
dc.relation.ispartofRazi Journal of Medical Sciencesen_US
dc.subjectرایانش ابریfa_IR
dc.subjectمانیتورینگfa_IR
dc.subjectروانشناسیfa_IR
dc.subjectکیفیت آموزشیfa_IR
dc.subjectنظام سلامتfa_IR
dc.subjectروانشناسی بالینیfa_IR
dc.titleمروری بر تأثیر رایانش ابری با رویکرد روانشناختی در آموزش عالی سلامتfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشيfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت آموزشی، گروه مدیریت آموزشی، واحد ساری، دانشگاه آزاد اسلامی، ساری، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار، گروه مدیریت آموزشی، دانشکده علوم انسانی، واحد ساری، دانشگاه آزاد اسلامی، ساری، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار، گروه مدیریت آموزشی، دانشکده علوم انسانی، واحد ساری، دانشگاه آزاد اسلامی، ساری، ایرانfa_IR
dc.citation.volume30
dc.citation.issue4
dc.citation.spage213
dc.citation.epage223


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد