نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمرادزاده, حسنfa_IR
dc.contributor.authorفراهانی, رضاfa_IR
dc.contributor.authorمرادی‌فرد, رهامfa_IR
dc.date.accessioned1402-11-06T01:07:08Zfa_IR
dc.date.accessioned2024-01-26T01:07:29Z
dc.date.available1402-11-06T01:07:08Zfa_IR
dc.date.available2024-01-26T01:07:29Z
dc.date.issued2023-10-01en_US
dc.date.issued1402-07-09fa_IR
dc.identifier.citationمرادزاده, حسن, فراهانی, رضا, مرادی‌فرد, رهام. (1402). بهبود کارایی ریل یک ماشین کنترل عددی مخصوص با سیستم تعلیق. مهندسی مکانیک مدرس, 23(10), 113-118.fa_IR
dc.identifier.issn1027-5940
dc.identifier.issn2476-6909
dc.identifier.urihttp://mme.modares.ac.ir/article-15-72740-other.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1063028
dc.description.abstractspan dir=RTL lang=AR-SA style=font-size:11.0ptspan style=line-height:97%span calibri= style=font-family:span style=color:blackدر این تحقیق، تلاش شده است تا نیروهای موثر بر یک سامانه‌ی ریل‌گذاری ساده و اقتصادی را که با اضافه‌کردن یک سیستم تعلیق به آن اصلاح شده است، مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد. ریل‌های مورد مطالعه جزء اجزا یک ماشین مخصوص برای تولید قطعات سبک چوبی با الگوی مشابه می‌باشند. این مکانیزم از دو شفت و چهار بلبرینگ خطی تشکیل شده است که امکان لغزش بدون خطا در طول شفت را فراهم می‌آورد. تمام بارها و نیروهای مرتبط با محورهای عمودی دیگر بر روی این سیستم ریل‌گذاری تمرکز می‌یابند. بنابراین، با طراحی و اضافه کردن سیستم تعلیق به این مجموعه، تأثیر نیروهای نامطلوب بر روی ریل‌ها بهبود یافته و نسبت به قبل بهبود یافته است. اثر وجود سیستم تعلیق بر روی محور با استفاده از نرم‌افزار آدامز (/span/span/span/spanspan style=font-size:12.0ptspan style=line-height:97%span calibri= style=font-family:span style=color:blackMSC ADAMS/span/span/span/spanspan dir=RTL lang=AR-SA style=font-size:11.0ptspan style=line-height:97%span calibri= style=font-family:span style=color:black) مورد ارزیابی قرار گرفت و نتایج نشان می‌دهند که دامنه‌ی نیروهای نوسانی ناشی از عملیات براده‌برداری روی شفت به شدت کاهش یافته است/span/span/span/spanfa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه تربیت مدرسfa_IR
dc.relation.ispartofمهندسی مکانیک مدرسfa_IR
dc.relation.ispartofModares Mechanical Engineeringen_US
dc.subjectمتعادل کنندهfa_IR
dc.subjectماشین مخصوصfa_IR
dc.titleبهبود کارایی ریل یک ماشین کنترل عددی مخصوص با سیستم تعلیقfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشگاه اراکfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه اراکfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه اراکfa_IR
dc.citation.volume23
dc.citation.issue10
dc.citation.spage113
dc.citation.epage118


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد