بهبود کارایی ریل یک ماشین کنترل عددی مخصوص با سیستم تعلیق
(ندگان)پدیدآور
مرادزاده, حسنفراهانی, رضامرادیفرد, رهام
نوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
span dir=RTL lang=AR-SA style=font-size:11.0ptspan style=line-height:97%span calibri= style=font-family:span style=color:blackدر این تحقیق، تلاش شده است تا نیروهای موثر بر یک سامانهی ریلگذاری ساده و اقتصادی را که با اضافهکردن یک سیستم تعلیق به آن اصلاح شده است، مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد. ریلهای مورد مطالعه جزء اجزا یک ماشین مخصوص برای تولید قطعات سبک چوبی با الگوی مشابه میباشند. این مکانیزم از دو شفت و چهار بلبرینگ خطی تشکیل شده است که امکان لغزش بدون خطا در طول شفت را فراهم میآورد. تمام بارها و نیروهای مرتبط با محورهای عمودی دیگر بر روی این سیستم ریلگذاری تمرکز مییابند. بنابراین، با طراحی و اضافه کردن سیستم تعلیق به این مجموعه، تأثیر نیروهای نامطلوب بر روی ریلها بهبود یافته و نسبت به قبل بهبود یافته است. اثر وجود سیستم تعلیق بر روی محور با استفاده از نرمافزار آدامز (/span/span/span/spanspan style=font-size:12.0ptspan style=line-height:97%span calibri= style=font-family:span style=color:blackMSC ADAMS/span/span/span/spanspan dir=RTL lang=AR-SA style=font-size:11.0ptspan style=line-height:97%span calibri= style=font-family:span style=color:black) مورد ارزیابی قرار گرفت و نتایج نشان میدهند که دامنهی نیروهای نوسانی ناشی از عملیات برادهبرداری روی شفت به شدت کاهش یافته است/span/span/span/span
کلید واژگان
متعادل کنندهماشین مخصوص
شماره نشریه
10تاریخ نشر
2023-10-011402-07-09
ناشر
دانشگاه تربیت مدرسسازمان پدید آورنده
دانشگاه اراکدانشگاه اراک
دانشگاه اراک
شاپا
1027-59402476-6909



