نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorثاقب, بهارهfa_IR
dc.contributor.authorقلیپور سلیمانی, علیfa_IR
dc.contributor.authorشاهرودی, کامبیزfa_IR
dc.date.accessioned1402-08-26T22:31:47Zfa_IR
dc.date.accessioned2023-11-17T22:31:48Z
dc.date.available1402-08-26T22:31:47Zfa_IR
dc.date.available2023-11-17T22:31:48Z
dc.date.issued2023-07-01en_US
dc.date.issued1402-04-10fa_IR
dc.identifier.citationثاقب, بهاره, قلیپور سلیمانی, علی, شاهرودی, کامبیز. (1402). اعتبارسنجی الگوی رفتار انتخابی مصرف غذا و نوشیدنی سالم در نوجوانان با تاکید بر بازاریابی مواد غذایی. مجله علوم پزشکی رازی, 30(4), 128-137.fa_IR
dc.identifier.issn2228-7043
dc.identifier.issn2228-7051
dc.identifier.urihttp://rjms.iums.ac.ir/article-1-7564-fa.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1051739
dc.description.abstractزمینه و هدف: هدف اصلی تحقیق، اعتبارسنجی الگوی رفتار انتخابی مصرف غذا و نوشیدنی سالم در نوجوانان با تاکید بر بازاریابی مواد غذایی است. روش کار: روش تحقیق از نظر هدف، کاربردی_توسعه ای و از نظر ماهیت، توصیفی پیمایشی بود. جامعه آماری در بخش اعتبارسنجی الگوی رفتاری والدین نوجوانان بودند که با توجه به بزرگی جامعه، حجم جامعه هدف نامعین در نظر گرفته شده و حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران برابر 384 نفر که در نهایت تعداد 412 پرسش نامه توزیع و جمع آوری گردید. برای گردآوری داده‌ها از پرسش نامه 70 گونه‌ای استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از روش حداقل مربعات جزئی و با  استفاده از نرم‌افزار Smart PLS انجام شد. یافته‌ها: نتایج به دست آمده موید این نکته بود که عدم اطمینان تصمیم گیری و عدم‌آگاهی در حوزه مصرف مواد غذایی به عنوان شرایط علی بر پدیده محوری شامل الگوی رفتاری تاثیر گذار بوده است. نتیجه‌گیری: به طور کلی نتایج نشان داد الگوی رفتار انتخابی مصرف غذا و نوشیدنی سالم در نوجوانان با تاکید بر بازاریابی مواد غذایی از برازش مطلوب برخوردار می‌باشد.  fa_IR
dc.format.extent767
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofمجله علوم پزشکی رازیfa_IR
dc.relation.ispartofRazi Journal of Medical Sciencesen_US
dc.subjectرفتار انتخابیfa_IR
dc.subjectمصرف غذا و نوشیدنیfa_IR
dc.subjectبازاریابی مواد غذاییfa_IR
dc.subjectتصمیم گیریfa_IR
dc.subjectعلوم تغذیهfa_IR
dc.titleاعتبارسنجی الگوی رفتار انتخابی مصرف غذا و نوشیدنی سالم در نوجوانان با تاکید بر بازاریابی مواد غذاییfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeپژوهشيfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و حسابداری، واحد رشت، دانشگاه آزاد اسلامی، رشت، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و حسابداری، واحد رشت، دانشگاه آزاد اسلامی، رشت، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت و حسابداری، واحد رشت، دانشگاه آزاد اسلامی، رشت، ایرانfa_IR
dc.citation.volume30
dc.citation.issue4
dc.citation.spage128
dc.citation.epage137


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد