نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorخاتم نژاد آتشگاه, سید یاشارfa_IR
dc.contributor.authorتوفیقی اقدم میانجی, مائدهfa_IR
dc.contributor.authorمنصوری, سید حسینfa_IR
dc.date.accessioned1402-06-09T11:00:49Zfa_IR
dc.date.accessioned2023-08-31T11:00:51Z
dc.date.available1402-06-09T11:00:49Zfa_IR
dc.date.available2023-08-31T11:00:51Z
dc.date.issued2021-05-22en_US
dc.date.issued1400-03-01fa_IR
dc.date.submitted2023-06-24en_US
dc.date.submitted1402-04-03fa_IR
dc.identifier.citationخاتم نژاد آتشگاه, سید یاشار, توفیقی اقدم میانجی, مائده, منصوری, سید حسین. (1400). نقش فناوری اطلاعات در طراحی مدل بازاریابی گردشگری پزشکی (رویکرد ترکیبی). مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد, 64(2), 3100-3113. doi: 10.22038/mjms.2021.22586fa_IR
dc.identifier.issn1735-4013
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22038/mjms.2021.22586
dc.identifier.urihttps://mjms.mums.ac.ir/article_22586.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1027985
dc.description.abstractمقدمه: امروزه فناوری اطلاعات نقش بزرگی را در توسعه گردشگری پزشکی ایفا می کند و تهیه بهترین امکانات درمانی برای متخصصان پزشکی، امری حیاتی شده است. هدف اصلی این پژوهش نقش فناوری اطلاعات در طراحی مدل بازاریابی گردشگری پزشکی رویکرد ترکیبی است.روش کار: در این تحقیق پژوهشگر از رویکرد ترکیبی استفاده کرده است. برای این منظور، در مطالعه اول، برای شناخت مؤلفه‌ های فناوری اطلاعات در طراحی مدل بازاریابی گردشگری پزشکی رویکرد ترکیبی از رویکرد داده بنیاد و در مطالعه دوم، به آزمون مدل با استفاده از روش کمی پرداخته شده است. ابزار جمع‌آوری داده ‌های مورد نیاز در مطالعه اول، پروتکل و مصاحبه عمیق، با ده مدیر بیمارستان بین المللی و در مرحله بعد، داده‌های مورد نیاز بین 384 بیمار توزیع و نتایج توسط نرم افزار ایموس تحلیل ‌شده است.نتایج: محقق با انجام ده مصاحبه به اشباع نظری و در نهایت 180 کد باز استخراج و بر اساس دیدگاه اشتروس و کوربین تحلیل و نتایج را در قالب شش بعد اصلی و بیست بعد فرعی ارائه شده است.نتیجه‌گیری: محقق تحقیق خود را در قالب یک مدل شامل شش بعد، کیفیت خدمات، بسته درمانی مناسب، اعتماد به برند، بازاریابی گردشگری پزشکی، وفاداری به برند و نهایتا فناوری اطلاعات و بیست بعد فرعی ارائه کرده است.نتایج تحقیق نشان داده است که کیفیت خدمات؛ تجهیزات بیمارستان، همدلی،  اطمینان به کادر درمان و پاسخگویی تاثیر مثبت و معناداری بر افزایش وفاداری به برند بیمارستان و مراکز درمانی گردشگری پزشکی دارد.fa_IR
dc.format.extent1369
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم پزشکی مشهدfa_IR
dc.relation.ispartofمجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهدfa_IR
dc.relation.ispartofmedical journal of mashhad university of medical sciencesen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22038/mjms.2021.22586
dc.subjectفناوری اطلاعاتfa_IR
dc.subjectبازاریابیfa_IR
dc.subjectگردشگریfa_IR
dc.subjectگردشگری پزشکیfa_IR
dc.subjectداده بنیادfa_IR
dc.subjectرویکرد ترکیبیfa_IR
dc.titleنقش فناوری اطلاعات در طراحی مدل بازاریابی گردشگری پزشکی (رویکرد ترکیبی)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، گروه مدیریت بازرگانی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران (نویسنده مسئول)fa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد، مدیریت فناوری اطلاعات، واحد علوم و تحقیقات تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری، گروه مدیریت بازرگانی، واحد قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی، قزوین، ایرانfa_IR
dc.citation.volume64
dc.citation.issue2
dc.citation.spage3100
dc.citation.epage3113


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد