دوره 15, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
استراتژی های توسعه کارآفرینی در بین زنان روستایی با استفاده از ابزارهای برنامهریزی استراتژیک مطالعه موردی: بخش نصرآباد، شهرستان تربت جام
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2022-08-23)امروزه توسعه کارآفرینی زنان، یکی از حیاتیترین موضوعات دستورکار توسعه در بسیاری از کشورهای درحالتوسعه است. از اینرو پژوهش حاضر درپی شناسایی راهبردهای مطلوب توسعه کارآفرینی زنان روستایی است. روش تحقیق توصیفی- تحلیلی و از ...
-
شناسایی و اولویت بندی فرصتهای کارآفرینانه در حوزه استارتاپهای رسانهای
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2022-08-23)با ظهور رسانه های دیجیتال در صنعت رسانه و تسهیل تولید و توزیع محتوا، کسبوکارهای نوپای زیادی در صنعت رسانه ایجادشده است. با توجه به ارتباط دوسویه کارآفرینی و رسانه، شناسایی فرصتهای کارآفرینانه موجود در این صنعت از ...
-
طراحی مدل راهبردی تصمیم گیری سرمایه گذاران مخاطره پذیردر انتخاب کسب وکارهای نوپا در ایران با تاکید بر دوران تحریم
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2022-08-23)دراین مقاله مساعی نویسندگان طراحی مدل راهبردی سیاستگذاری سرمایه گذاران مخاطره پذیردرانتخاب کسب وکارهای نوپا در ایران با تاکیدبردوران تحریم می باشدروش تحقیق آمیخته اکتشافی (کیفی –کمی)است.جامعه آماری بخش کیفی 30 نفرازاساتی ...
-
تحلیل مضمون ساز و کار محور ادبیات وجه مخرب کارآفرینی
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2022-08-23)جریان تحقیقی بدی های کارآفرینی علی رغم عمر قریب به 40 ساله اش،هنوز با نواقص و تهی گاه های بی شماری مواجه است.با این حال طی سالهای اخیر،روند اتفاقات مخرب در دنیای واقعی کارآفرینی سبب گردیده تا توجهات بیش از هر زمان دیگری ...
-
ارائه مدل توسعهی کارآفرینی ورزشی در باشگاههای حرفهای لیگ برتر فوتبال: یک رویکرد آمیخته
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2022-08-23)کارآفرینی ورزشی، یکی از انواع کارآفرینی است که تأثیرات اقتصادی مستقیم و غیرمستقیم زیادی در جامعه دارد. در چندسال گذشته، دنیای ورزش شاهد تغییر سیاستهای اقتصادی ورزشی بوده است که این امر نیاز صنعت ورزش به کاهش وابستگی به ...



