مرور دوره 13, شماره 39 بر اساس موضوع "ثبت"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بازطراحی بازار مبتنی بر قابلیت شکلگیری و ثبت خاطره جمعی؛نمونه موردی : بازار خان شهر یزد
(پژوهشکده هنر، معماری و شهرسازی نظرNazar Research Center for Art, Architecture and Urbanism (NRC), 2016-05-21)خاطرهانگیزی یکی از کیفیتهای قلمروهای عمومی فضا و مشتمل بر چهار مرحله شکلگیری، ثبت، تداعی و انتقال است. نقش قلمروها و فضاهای عمومی در دو مرحله اول از اهمیت بیشتری برخوردار است. بازارها، مکانهایی هستند که در آن فرد تعاملات ...



