مرور دوره 14, شماره 55 بر اساس موضوع "بیلبورد تبلیغاتی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
کاربرد قوانین ادراک دیداری گشتالت در طراحی گرافیک بیلبوردهای تبلیغاتی نمونه موردی : بیلبوردهای تجاری تهران در سال
(پژوهشکده هنر، معماری و شهرسازی نظرNazar Research Center for Art, Architecture and Urbanism (NRC), 2017-12-22)بیان مسئله : نظریة گشتالت از جمله نظریههای تأثیرگذار در قرن بیستم در حوزه هنرهای تجسمی است که فرآیند ادراک بصری را به نوعی معطوف به رویت یکپارچه و تمامیت اثر هنری کرده؛ قوانین ویژه ادراک دیداری را طرح می افکند؛ بنا ...



