دوره 7, شماره 22
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
نقش عوامل فردی در موفقیت نوآوریهای صنعت دفاعی ایران
(موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی, 2013-12-22)نوآوری یکی از موضوعات کلیدی در گذار به سوی موج جدید صنایع دفاعی است. اما، موفقیت نوآوریهایی که در صنعت دفاعی شکل میگیرند، تحت تاثیر عوامل متعددی است. در این میان، محققان، به عوامل متعددی اشاره کردهاند که موفقیت نوآوری ...
-
طراحی و توسعه الگوی سنجش مدیریت راهبرد با رویکرد سیستمی مبتنی بر الگوسازی معادلات ساختاری SEM
(موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی, 2013-12-22)با وجود توسعه شایسته سوابق علمی و تجربیِ اجرایی کردن راهبردها با استفاده از روش ارزیابی متوازن، هنوز تعداد زیادی از سازمان ها در سنجش اثربخش مدیریت راهبرد ناکام مانده اند. ازجمله دلایل این ناکامی، ترجمه نامناسب ارکان جهت ...
-
بررسی و رتبه بندی موانع توسعه صنعت و ارائه راهکارهای توسعه آن در استان سیستان و بلوچستان
(موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی, 2013-12-22)در این تحقیق سعی کردهایم موانع توسعه صنعت استان سیستان وبلوچستان را شناسایی و به رتبه بندی موانع پرداخته و سپس راهکارهای توسعه صنعت در استان سیستان و بلوچستان را بیان نماییم. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه برنامه ریزان ...
-
تدوین و ارزیابی راهبرد با رویکرد ترکیبی SWOT و ANP فازی مطالعه موردی صنعت خدمات ارتباطات
(موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی, 2013-12-22)تحلیلSWOT ، یکی از مهمترین ابزارهای تصمیمگیران در فرآیند مدیریت راهبردی است. این ابزار، مدیران را قادر به کشف و شناسایی عوامل داخلی و خارجی مؤثر بر راهبرد سازمان میکند. در نتیجه، این تحلیل ابزار خوبی برای تدوین راهبرد ...
-
اَبَر الگوی خلق مشترک در صنایع پیچیده دارای فناوری پیشرفته: فرصتی برای هم آفرینی ارزشrnبا تاکید بر صنایع دفاعی
(موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی, 2013-12-22)بازاریابی از دیدگاه کالا محور که در آن نتایج مشهود و تراکنشهای مجزا در مرکز قرار دارد به دیدگاه خدمت محور که در آن نامشهودات، فرایندهای مبادله و ارتباطات در مرکز قرار دارد، حرکت کرده است. مشتریان و برخی سازمانهای پیشروی ...



