مرور دوره 33, شماره 3 بر اساس موضوع "خدمات"

  • مطالعة عوامل ایجادکنندة قصد استفاده از خدمات تجارت اجتماعی اینستاگرام 

    ابراهیمی تبار, مسلم؛ غفاری, محمد؛ ایرانی, حمیدرضا (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2022-10-23)
    پژوهش‌های انجام‌شده دربارة تجارت اجتماعی، نشان‌دهندة رشد سریع آن در دهة گذشته و ادامة این روند در آینده، همچنین بیانگر تأثیر این نوع تجارت، بر راهبردهای شرکت‌ها است. ویژگی اصلی این نوع تجارت، تعامل‌های کاربران، محتوای ...