دوره 1, شماره 57
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
نیازسنجی آموزش محیط زیستی معلمان هنرستانهای اهواز
(پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار, 2016-09-22)تحقیق حاضر با هدف نیاز سنجی آموزش محیطزیستی معلمان هنرستانهای اهواز انجام شد. تحقیق از نوع توصیفی- پیمایشی است. نمونه آماری تحقیق شامل 108 معلم (54 مرد و 54 زن) است که به صورت تصادفی و بر اساس جدول مورگان انتخاب شد. ابزار ...
-
ارزیابی دوره آموزشی محیط یار؛ مطالعه دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر اهواز
(پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار, 2016-09-22)دورهی آموزشی محیطیار دورهای است که از سوی اداره کل حفاظت محیطزیست استان خوزستان با هدف ارتقاء دانش زیستمحیطی کودکان مدارس ابتدایی اجراء شده است. هدف از این مطالعه، ارزیابی طرح محیطیار در ارتقای دانش زیستمحیطی ...
-
تبیین ساز و کارهایی برای طراحی چارچوبی برای استقرار نظام ارزیابی اثر پایداری در ایران
(پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار, 2016-09-22)این تحقیق با هدف توسعه و تدوین چارچوبی برای استقرار نظام ارزیابی اثر پایداری در ایران انجام شد. در این رابطه با استفاده از روش تحقیق میان فرهنگی، مباحثی شامل: هستیشناسی، مفاهیم روششناسی، رهیافتها و تجارب مورد بررسی قرار ...
-
ارزیابی اثرات حلالهای سبز بر محیطزیست
(پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار, 2016-09-22)آلودگیهای زیستمحیطی و سهم واکنشهای شیمیائی در این آلودگیها موجب شده که شیمیدانها بهدنبال طراحی روشهای شیمیایی فاقد آلودگی باشند. “شیمی سبز" به طبقهبندی و تعریف اصولی در راستای نیل به این هدف میپردازد و اصطلاحی است ...



