دوره 29, بهار و تابستان 1401
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
رشد و توسعه عملکرد مالی و ارتباط با مشتری در صنعت بیمه از طریق تاکتیکهای بازاریابی رابطه مند
(2022-09-23)در عصر حاضر، کسبوکارهای مختلف و به ویژه شرکتهای خدماتی باید از اقدامات بازاریابی متنوع برای ایجاد ارتباط کارا با مشتریان استفاده کنند تا شرایطی را بوجودآورند که منجر به تعهد و ایجاد وفاداری در آنها گردد به همین دلیل، ...
-
بررسی عوامل اقتصادی و رفتاری اثرگذار بر رشد شاخص قیمت سهام در بازار بورس اوراق بهادار تهران
(2022-09-23)امروزه بازارهای مالی یکی از اساسیترین بازارهای هر کشور است و شرایط این بازارها بهشدت بر بخشهای واقعی اقتصاد اثرگذار است. بهطورکلی عوامل مؤثر بر بازار سهام به دو دستهی عوامل بیرونی (عوامل اقتصادی و عوامل سیاسی) و عوامل ...
-
اندازهگیری شاخص نااطمینانی اقتصادی رسانهبنیان با الگوریتمهای یادگیری ماشین در ایران و تاثیر آن بر نرخ ارز
(2022-09-23)هدف اصلی مقاله اندازهگیری شاخص نااطمینانی اقتصادی با استفاده از اخبار منتشرشده در شبکههای اجتماعی است. این روش اندازهگیری با فراگیری استفاده از شبکههای اجتماعی اهمیت بالایی پیدا کرده است. در این مقاله، با پایش و تحلیل ...



