دوره 10, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
ارائه و آزمون مدلی در زمینه برندسازی پوشاک ورزشی با رویکرد آمیخته
(موسسه نساجی امروز, 2021-11-22)یکی از چالشهای اصلی ضعف در برندسازی و بازاریابی میباشد. چراکه هیچ سرمایهای بیش از یک نام قدرتمند، کارآمد نیست. در این تحقیق ابتدا شاخصهای مقالات متعدد با محوریت برندسازی در مراجع معتبر مورد ﺑﺮرﺳﯽﮔﺮﻓﺘﻪ و سپس از طریق ...
-
خوشهبندی و نگاشت روند مطالعات علمی حوزه بازاریابی در صنعت نساجی و پوشاک بر اساس مقالات نمایه شده در پایگاه WoS
(موسسه نساجی امروز, 2021-11-22)هدف پژوهش: هدف از پژوهش حاضر ارائه تصویری جامع و منسجم از بروندادهای علمی در حوزه بازاریابی صنعت نساجی و پوشاک بر اساس اسناد علمی نمایه شده در پایگاه وبآوساینس (WoS) بوده است.روششناسی: پژوهش حاضر در دسته مطالعات علمسنجی ...
-
ساخت و مشخصه یابی نانوالیاف پلیکاپرولاکتون-پلی اتیلن-گلایکول حاوی عصاره بابونه برای کاربرد ترمیم زخم
(موسسه نساجی امروز, 2021-11-22)نانوالیاف الکتروریسیشده به دلیل خواص قابل کنترل بستری مناسب برای بارگذاری انواع داروها و عصارهها می-باشند. در این پژوهش عصاره بابونه به عنوان یک عامل آنتیباکتریال در نانوالیاف پلیکاپرولاکتون-پلیاتیلن گلایکول بارگذاری ...
-
بررسی مقایسهای ایزوترم جذب رنگزای راکتیو یک عاملی و دو عاملی روی پارچه سلولزی با استفاده از مواد تعاونی اوره، دیسپرس کننده و نفوذ دهنده
(موسسه نساجی امروز, 2021-11-22)هدف از انجام این تحقیق بررسی مقایسهای ایزوترم جذب رنگزای راکتیو یک عاملی و دو عاملی با حضور مواد تعاونی اوره، دیسپرس کننده و نفوذ دهنده روی پارچه پنبهای میباشد. در این تحقیق با توجه به نوع پارچه مصرفی و دو نوع رنگزای ...