نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorشکریانی, عباسfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T20:39:30Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T20:39:30Z
dc.date.available1399-07-08T20:39:30Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T20:39:30Z
dc.date.issued2020-06-21en_US
dc.date.issued1399-04-01fa_IR
dc.date.submitted2020-06-08en_US
dc.date.submitted1399-03-19fa_IR
dc.identifier.citationشکریانی, عباس. (1399). بررسی تاثیر رضایت مندی کارکنان بر روی رضایتمندی و وفاداری ارباب رجوع (مورد مطالعه: شهرداری کوهدشت). جغرافیا و روابط انسانی, 3(1), 20-41.fa_IR
dc.identifier.issn2645-3851
dc.identifier.urihttp://www.gahr.ir/article_110054.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/93013
dc.description.abstractبررسی تاثیر رضایت مندی کارکنان بر روی رضایتمندی و وفاداری ارباب رجوع (مورد مطالعه: شهرداری کوهدشت)<br /> <br /> <br /> چکیده:<br /> این پژوهش با هدف بررسی رابطه بین رضایتمندی کارکنان با رضایتمندی و وفاداری ارباب رجوع شهرداری کوهدشت صورت گرفته است .روش مورد استفاده در این پژوهش توصیفی تحلیلی و رویکرد پیمایشی و استفاده از ابزار پرسشنامه بوده است. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از نرم افزارهای spss و lisrel استفاده شده است. نتایج این پژوهش نشان داد که رضایتمندی کار کنان بصورت مستقیم و غیر مستقیم باعث رضایتمندی و وفاداری ارباب رجوع شهرداری کوهدشت می شود. همچنین رضایتمندی ارباب رجوع نیز منجر به جلب وفاداری ارباب رجوع خواهد شد. بنابراین مدیران شهرداری کوهدشت می توانند با راهبرد تمرکز بر سرمایه انسانی سازمان خود، با ارتقا توانمندی و رضایتمندی کارکنان شهرداری موجبات رضایتمندی و وفاداری ارباب رجوع را فراهم کنند.<br /> <br /> واژگان کلیدی: رضایتمندی کارکنان، رضایتمندی ارباب رجوع ، وفاداری ارباب رجوع ، توسعه شهری، شهرداری کوهدشتfa_IR
dc.format.extent793
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherآئیژ عزمیfa_IR
dc.relation.ispartofجغرافیا و روابط انسانیfa_IR
dc.relation.ispartofGeography and Human Relationshipsen_US
dc.subjectرضایتمندی کارکنانfa_IR
dc.subjectرضایتمندی ارباب رجوعfa_IR
dc.subjectوفاداری ارباب رجوعfa_IR
dc.subjectشهرداری کوهدشتfa_IR
dc.titleبررسی تاثیر رضایت مندی کارکنان بر روی رضایتمندی و وفاداری ارباب رجوع (مورد مطالعه: شهرداری کوهدشت)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentشهرداری کوهدشتfa_IR
dc.citation.volume3
dc.citation.issue1
dc.citation.spage20
dc.citation.epage41


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد