نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorبرقی, فریدهfa_IR
dc.date.accessioned1401-04-10T20:25:24Zfa_IR
dc.date.accessioned2022-07-01T20:25:24Z
dc.date.available1401-04-10T20:25:24Zfa_IR
dc.date.available2022-07-01T20:25:24Z
dc.date.issued2022-02-20en_US
dc.date.issued1400-12-01fa_IR
dc.date.submitted2021-03-01en_US
dc.date.submitted1399-12-11fa_IR
dc.identifier.citationبرقی, فریده. (1400). بهبود قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در سازمان‌ها در طول فرایند نوآوری. جامعه فرهنگ رسانه, 10(41)fa_IR
dc.identifier.urihttp://scm.iaocsc.ir/article_149530.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/909330
dc.description.abstractشرکت‌ها برای ایجاد بسترهای نوآوری در کسب‌و‌کار خود از شبکه‌ها و رسانه‌‌های اجتماعی، استفاده‌های بسیاری می‌کنند. اما راهکارهای استراتژیک برای نیل به این هدف، به عنوان راهنمایی جامع در دسترس نیست.در این مقاله چارچوبی برای شرکت‌ها ارائه شده که با استفاده و به‌کارگیری آن در شبکه‌‌های اجتماعی، می‌توانند فرایندهای نوآوری را درکسب‌و‌کار خود پیاده کنند. بدین منظور باید برنامه‌های جامع و منظمی در شرکت اجرایی شود تا با استفاده از شبکه‌‌های اجتماعی، نوآوری متبلور شود. این مدل شامل سه بخش است: 1. مدیران شبکه‌‌های اجتماعی که فعالیت‌های رسانه‌ای را انجام می‌دهند.2. مدیرارشد و عالی شرکت که باید از این مهم پشتیبانی کرده و درجهت توانمندسازی تیم تلاش کند. 3. فرایندهای چابک در شرکت که باعث روند چرخش و تسهیم دانش می‌شود.روش مورد مطالعه در این مقاله، روش کیفی توصیفی، با مطالعه عمیق اسناد کتابخانه‍ای و پژوهش‌های مرتبط در این حوزه است. لذا مدلی برای ارتقا و غنی‌سازی نوآوری ارائه می‌دهد که مدیران می‌توانند توانایی‌های کسب‌و‌کار خود را درخصوص شبکه‌‌ها و رسانه‌های اجتماعی ارتقا داده و زمینه‌های بروز نوآوری را فراهم کنند.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطاتfa_IR
dc.publisherIranian Association for cultural studies & communicationen_US
dc.relation.ispartofجامعه فرهنگ رسانهfa_IR
dc.relation.ispartofSociety Culture Mediaen_US
dc.subjectنوآوریfa_IR
dc.subjectرسانه‌های اجتماعیfa_IR
dc.subjectشبکه‌های اجتماعیfa_IR
dc.subjectپلت فرمfa_IR
dc.subjectکسب‌وکارfa_IR
dc.subjectرسانهfa_IR
dc.titleبهبود قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در سازمان‌ها در طول فرایند نوآوریfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی ترویجیfa_IR
dc.contributor.departmentمسئول روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان رضوی، ایران، مشهد گروه مدیریت رسانه دانشگاه پیام نور تهران غرب، ایران، تهرانfa_IR
dc.citation.volume10
dc.citation.issue41


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد