• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مهندسی مدیریت نوین
    • دوره 6, 3 و 4
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه مهندسی مدیریت نوین
    • دوره 6, 3 و 4
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    راهبردهای ضد بازاریابی و ارزش محصولات صنایع غذایی از دیدگاه مشتریان

    (ندگان)پدیدآور
    ادیبی فرد, شادیمهرآور, مهدی
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    3.715 مگابایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی (تحقیقی)
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    در دنیای رقابتی امروز بازاریابی از روش های جدید و مدرنی پیروی می کند که به صورت مهندسی معکوس و استراتژی ضد بازاریابی برای کسب سهم بازار بیشتر و کسب سود به راه ها و استراتژی های مفید برای بازاریابی پرداخته است. هدف تحقیق حاضر بررسی تاثیرراهبردهای ضد بازاریابی بر ارزش محصولات صنایع غذایی از دیدگاه مشتریان در شرکت کاله در شهر تهران می باشد. فرضیات این تحقیق به بررسی تاثیر نگرش قبل از اعمال محرکها بر استراتژِیهای ضدبازاریابی ، استراتژیهای ضد بازاریابی بر نگرش بعد از اعمال محرکها ، محرک های در دسترس بر کیفیت ادارک شده، کیفیت ادارک شده بر ارزش محصول، ارزش محصول بر رضایت مشتری، رضایت بر تمایل به خرید مجدد می پردازد. جامعه آماری جامعه نامحدود و تموته گیری تصادفی ساده در سال 1395 در شهر تهران می باشند، این مقاله از لحاظ مبنای هدف کاربردی بوده و روش شناسی استفاده شده از حیث جمع آوری داده ها نیز کتابخانه ای و میدانی است .ابزار گردآوری داده ها در تحقیق حاضر پرسشنامه است که پایایی پرسشنامه و میزان قابلیت اعتماد کلیه داده ها بالاتر از 0.7بدست آمد. روایی ابزار تحقیق نیز با انجام تکنیک تحلیل عاملی تأئیدی مورد تأئید قرار گرفته است. تایج تحقیق حاضر نیز وجود تاثیر و روابط معنا دار بین متغیرهای این تحقیق شامل نگرش قبل از اعمال محرکها ، استراتژِیهای ضدبازاریابی نگرش بعد از اعمال محرکها ، محرک های در دسترس ، کیفیت ادارک شده، ارزش محصول، رضایت مشتری و تمایل به خرید مجدد را نشان می دهد.
    کلید واژگان
    استراتژیهای ضد بازاریابی
    کیفیت ادارک شده
    ارزش محصول
    رضایت محصول
    تمایل به خرید مجدد
    مدیریت بازرگانی- بازاریابی

    شماره نشریه
    34
    تاریخ نشر
    2018-02-20
    1396-12-01
    ناشر
    دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم
    سازمان پدید آورنده
    گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده علوم انسانی ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس ،تهران، ایران
    گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس، تهران، ایران

    شاپا
    2383-2428
    URI
    http://www.iauqeshm.ir/article_543378.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/88863

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب