نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorسالکی, امیرمسعودfa_IR
dc.contributor.authorحسن پور, اسماعیلfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T20:27:57Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T20:27:57Z
dc.date.available1399-07-08T20:27:57Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T20:27:57Z
dc.date.issued2016-01-21en_US
dc.date.issued1394-11-01fa_IR
dc.date.submitted2017-05-07en_US
dc.date.submitted1396-02-17fa_IR
dc.identifier.citationسالکی, امیرمسعود, حسن پور, اسماعیل. (1394). شناسایی و اولویت بندی اقدامات استراتژیک بازاریابی در سازمان‌های غیرانتفاعی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان). فصلنامه مهندسی مدیریت نوین, 4(34), 51-62.fa_IR
dc.identifier.issn2383-2428
dc.identifier.urihttp://www.iauqeshm.ir/article_538326.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/88835
dc.description.abstractچکیده<br /> در این پژوهش، به شناسایی و اولویت بندی اقدامات استراتژیک بازاریابی در کمیته امداد امام (ره) استان هرمزگان پرداخته شد. این تحقیق از نظر هدف، اکتشافی- توصیفی و از نظر روش پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش کلیه مدیران و معاونین کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان به تعداد 66 نفر می باشد. روش‌های گردآوری اطلاعات، اسناد و مدارک، مصاحبه و پرسشنامه می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده‎ها از روش های آمار توصیفی و آمار استنباطی استفاده گردید. به طوری که در بخش آمار استنباطی از آزمون T استیودنت جهت شناسایی و اولویت بندی اقدامات استراتژیک بازاریابی در کمیته امداد امام خمینی و از آزمون فریدمن جهت رتبه بندی متغیرها استفاده شد. نتایج به دست آمده نشان می دهد، عوامل استراتژیک بازاریابی شامل خدمت، قیمت، توزیع، ترفیع، افراد (کارکنان)، تسهیلات فیزیکی و فرآیند، اثر مثبت در موفقیت استراتژیک کمیته امداد امام (ره) استان هرمزگان دارند؛ که بیش ترین میانگین رتبه متعلق به متغیر خدمت با مقدار 27/4 و کم ترین میانگین رتبه متعلق به متغیر قیمت با میانگین 87/3 است.fa_IR
dc.format.extent2916
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد قشمfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه مهندسی مدیریت نوینfa_IR
dc.subjectکلمات کلیدی: اقدامات استراتژیکfa_IR
dc.subjectبازاریابیfa_IR
dc.subjectسازمان های غیرانتفاعیfa_IR
dc.subjectکمیته امداد امام خمینیfa_IR
dc.subjectهرمزگانfa_IR
dc.titleشناسایی و اولویت بندی اقدامات استراتژیک بازاریابی در سازمان‌های غیرانتفاعی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشی (تحقیقی)fa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد، گروه مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی، قشم، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، قشم، ایرانfa_IR
dc.citation.volume4
dc.citation.issue34
dc.citation.spage51
dc.citation.epage62


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد