سنجش رضایت مشتری برای دستیابی به شاخصی قابل استفاده در نظام ارزیابی عملکرد امور شعب بانکها (مطالعه موردی در یکی از بانکهای شهر تهران)
(ندگان)پدیدآور
ناهید, ناصراحسانی, رحیمهاشم نیا, شهرامنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی (تحقیقی)
زبان مدرک
فارسیشماره نشریه
3تاریخ نشر
2013-11-221392-09-01
ناشر
دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشمسازمان پدید آورنده
دانشجوی کارشناسی ارشد. دانشکده مدیریت. دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد. نجف آباد. ایرانعضو هیات علمی و استادیار. پژوهشی پژوهشگاه فضایی ایران. پژوهشکده سامانه های حمل و نقل فضایی. تهران. ایران
عضو هیات علمی و استاد یار. دانشگاه پیام نور. گروه مدیریت. صندوق پستی 3697-19395. تهران. ایران




