مرور دوره 3, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
بررسی تاثیرجایگاهیابی مجدد برند درعملکرد برند در بازارهای بینالمللی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم, 2014-05-22)این پژوهش به منظور تاثیر جایگاهیابی مجدد برند بر عملکرد برند در بازارهای بین المللی بررسی و با توجه به دو رویکرد تطابق و استانداردسازی در جهانی سازی انجام گرفته است. برای این منظور از شرکت های صادرکننده در بین صد برند ...
-
بررسی تاثیر تصویر ذهنی مشتریان از کشور تولید کننده محصول برنگرش و تمایل به خرید محصولات خارجی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم, 2014-05-22)امروزه، بازار تجارت بین المللی بسیار رقابتی است و ایده های جدید بسیاری در بازار برای جلب مشتریان وجود دارد.مشتری هنگام خرید یک محصول، با تصمیمات متعددی در مورد محصول،شیوه خرید و استفادههای آن روبرو میباشد، ...
-
بررسی رابطه یادگیری سازمانی وتوانمندسازی کارکنان دانشگاه فرهنگیان(پردیس)خراسان شمالی درسال1392
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم, 2014-05-22)هدف ازاین پژوهش بررسی رابطه یادگیری سازمانی و توانمندسازی کارکنان دانشگاه فرهنگیان (پردیس) خراسان شمالی بود که به روش توصیفی و از نوع همبستگی انجام شد. جامعه آماری، کارکنان دانشگاه فرهنگیان امام محمدباقر(ع) بودند. نمونه ...
-
رابطه معاملات با اشخاص وابسته، مالکیت سهامداران نهادی و اعضای غیرموظف هیئت مدیره با ارزش بازار شرکت
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم, 2014-05-22)در این پژوهش به بررسی رابطه بین معاملات با اشخاص وابسته و ارزش بازار شرکت پرداخته شده است. بدین منظور از میان شرکتهای پذیرفته شده در بازار بورس و اوراق بهادار تهران، اطلاعات تعداد 93 شرکت در سال های 1386 تا 1390 مورد ...
-
ارائه مدل مفهومی جهت ارزیابی عملکرد صادراتی در شرکتهای پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از مدل یادگیری و شبکهای
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم, 2014-05-22)در این پژوهش به تبیین مدلی پرداخته شده است که به نقش یادگیری محوری و بازار محوری بر پایه توانمندیهای داخلی شرکت در ایجاد روابط تجاری با کیفیت و در نتیجه عملکرد صادراتی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران ...
-
بررسی سطحی از محافظه کاری در حسابداری و ارتباط آن با مدیریت سود
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم, 2014-05-22)هدف اصلی این تحقیق، بررسی رابطه بین مدیریت سود و محافظهکاری است. بسیاری از تحلیلگران مالی معتقدند مدیریت سود از طریق اقلام تعهدی اختیاری اندازهگیری میگردد. که در این تحقیق، از مدل تعدیل شده جونز برای مدیریت سود و برای ...



