مرور دوره 2, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
ارزیابی کارایی معاونت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با رویکرد ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده ها
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم, 2013-08-23)این تحقیق یک رویکرد برای ارزیابی کارایی معاونتهای دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در طی سالهای 1372 تا 1390 ارائه میکند، متدلوژی این تحقیق روش کارت امتیازی متوازن را همراه با روش تحلیل پوششی داده ها بکار می گیرد، بدین منظور ...
-
بررسی عوامل سازمانی مرتبط با درخواست بازنشستگی پیش از موعد (مطالعه موردی: معلمان مقطع ابتدایی شهرستان بندر ترکمن)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم, 2013-08-23)این مقاله؛ به تبیین عوامل سازمانی مرتبط با بازنشستگی پیش از موعد معلمان ابتدایی پرداخته است. برای جلوگیری از خروج سرمایه های اصلی هر سازمانی نیاز است که عوامل موثر در این خصوص شناسایی شوند. روش تحقیق پیمایشی، همبستگی بوده، ...
-
بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب نام تجاری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم, 2013-08-23)امروزه، مشتریان بقای شرکت را رقم می زنند. بنابراین اصل نخست در دنیای کسب و کار امروزی، ایجاد ارزشهای مشتری پسند است. تحقیقات نشان داده اند که ارزش واقعی در درون محصول یا خدمات نیست، بلکه این ارزش در ذهن مشتریان وجود دارد ...
-
بررسی مقایسه ای رابطه ی بین نسخه های کیوتوبین و ارزش افزوده اقتصادی پالایش شده در ارزیابی عملکرد شرکت های داروئی و غذائی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم, 2013-08-23)این پژوهش به مقایسه ای رابطهی بین نسخه های کیوتوبین (کیوتوبین ساده، لیندنبرگ و راس، چانگ وپرویت) و ارزش افزوده اقتصادی پالایش شده درارزیابی عملکرد شرکت های غذائی و داروئی در بورس اوراق بهادار تهران در دوره 6 ساله (89-1384) ...
-
بررسی مقایسهای رویکرد الگوریتم ژنتیک با رویکرد شبکه عصبی مصنوعی با استفاده از نسبتهای مالی در پیشبینی بازده سهام
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم, 2013-08-23)سرمایهگذاری در سهام عرضه شده در بورس اوراق بهادار یکی از گزینههای پرسود در بازار سرمایه است. بازار سهام دارای سیستمی غیر خطی و آشوبگونه است که تحت تأثیر شرایط سیاسی، اقتصادی و روانشناسی میباشد و میتوان از سیستمهای ...
-
بررسی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد مزیتی رقابتی پایدار برای شرکتهای IT در شرکتهای IT زنجان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم, 2013-08-23)واژه CRM فرایندی است که تمام جنبه های مورد نیاز شرکت جهت تعامل با مشتریان از جمله برآوردهای فروش وخدمات را شامل می شود برنامه های کاربردی مدیریت ارتباط بامشتری در تلاشند شرکتها را در جهت ارتباط با مشتری توسعه دهند این پروژه ...
-
تاثیر تأمین مالی بلند مدت بر بازدهی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم, 2013-08-23)اثر تامین مالی بلند مدت بر سطح بازده شرکت، از جمله موضوعاتی است که دو گروه ذینفع، شامل اعتباردهندگان و سرمایهگذاران به آن توجه خاصی دارند به همین جهت در این تحقیق با بررسی نمونه شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار ...



