| dc.contributor.author | حسن پور, اکبر | fa_IR |
| dc.contributor.author | حسن پور, محمد | fa_IR |
| dc.contributor.author | حسینی, سید صمد | fa_IR |
| dc.contributor.author | عباس زاده, محمد | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-08T20:24:42Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-29T20:24:42Z | |
| dc.date.available | 1399-07-08T20:24:42Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-29T20:24:42Z | |
| dc.date.issued | 2013-11-22 | en_US |
| dc.date.issued | 1392-09-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2012-11-17 | en_US |
| dc.date.submitted | 1391-08-27 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | حسن پور, اکبر, حسن پور, محمد, حسینی, سید صمد, عباس زاده, محمد. (1392). توسعۀ تئوری رفتار برنامه ریزی شده: الگویی برای شکل دهی ابتکار عمل کارکنان. نشریه پژوهش در نظام های آموزشی, 7(22), 61-77. | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 2383-1324 | |
| dc.identifier.uri | http://www.jiera.ir/article_52108.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/87654 | |
| dc.description.abstract | چکیده<br />امروزه در تغییر و بهبود سازمان ها بیش از پیش بر نقش کارکنان تأکید میگردد زیرا کارکنان از نزدیک<br />با مسائل و مشکلات سازمان برخورد دارند. از جمله مهم ترین ابزارهایی که جهت نقشآفرینی کارکنان<br />و بهرهگیری از ایده ها و ابتکار عمل های آن ها استفاده میشود، نظام پیشنهادها است اما تمایل کارکنان<br />به ارائه پیشنهاد در این نظام جایگاه محوری دارد ولی متأسفانه تحقیقات کمتری راجع به تمایل کارکنان<br />به ارائه پیشنهاد و عوامل مؤثر بر آن انجام شده است. در این راستا تحقیق حاضر با استفاده از روش<br />تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی و با توسعه تئوری رفتار برنامهریزی شده عوامل مؤثر بر تمایل کارکنان<br />به ارائه پیشنهاد را مورد بررسی قرار میدهد. نتایج تحقیق نشان م ی دهد خود هویتی و شخصیت<br />اثرگذار با تمایل کارکنان به ارائۀ پیشنهاد ارتباط معنیدار دارند ولی تأثیر خودهویتی بر تمایل کارکنان<br />بر ارائۀ پیشنهاد زیاد است. | fa_IR |
| dc.format.extent | 279 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | انجمن پژوهش های آموزشی ایران | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | نشریه پژوهش در نظام های آموزشی | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | jiera | en_US |
| dc.subject | تئوری رفتار برنامهریزی شده | fa_IR |
| dc.subject | نظام پیشنهادها و تمایل کارکنان به ارائه پیشنهاد | fa_IR |
| dc.title | توسعۀ تئوری رفتار برنامه ریزی شده: الگویی برای شکل دهی ابتکار عمل کارکنان | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.type | مقاله پژوهشی | fa_IR |
| dc.contributor.department | استادیار دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد قزوین | fa_IR |
| dc.contributor.department | کارشناس ارشد مدیریت دولتی | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشجوی دکتری مدیریت دولتی دانشگاه علامه طباطبایی | fa_IR |
| dc.contributor.department | استادیار دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه تبریز | fa_IR |
| dc.citation.volume | 7 | |
| dc.citation.issue | 22 | |
| dc.citation.spage | 61 | |
| dc.citation.epage | 77 | |