دوره 14, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تعیین مولفه های موثر بر رفتار مصرفی محصولات سالم و ارگانیک بر اساس مدل بزنف
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران, 2021-08-23)امروزه آگاهی از نگرش، تمایلات و نیز شناخت رفتار مصرفکنندگان برای تولیدکنندگان حائز اهمیت است. بنابراین این پژوهش به تبیین قصد رفتار مصرفی محصولات ارگانیک در میان دانشجویان کشاورزی دانشگاه تبریز پراختهاست. طبق نتایج، متغیر ...
-
نقش میانجی نگرش در تحلیل عوامل موثر بر گرایش بانوان روستایی به مصرف گیاهان دارویی در دوران شیوع کووید-19
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران, 2021-08-23)از هنگام شروع همه گیری ویروس کووید 19 محققان داروهای مختلفی را به عنوان نامزد درمان ویا پیشگیری معرفی نمودهاند که اثرات آنها هنوز هم سوال برانگیز است. در این بین گیاهان دارویی به عنوان محصولی برگرفته از طبیعت یکی از ...
-
تحلیل ساختاری نقش مؤلفههای موثر بر توانمندی کارآفرینان روستایی استان همدان با تاکید بر نقش مولفه های آموزشی – تروریجی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران, 2021-08-23)هدف این پژوهش تحلیل ساختاری نقش مؤلفههای موثر بر توانمندی کارآفرینان روستایی استان همدان با تاکید بر نقش مولفه های آموزشی – تروریجی میباشد. برای دستیابی به این هدف، از فن پیمایش استفاده شد. جامعه آماری تحقیق شامل ...
-
شناسایی چالشهای کسب و کارهای کارآفرینانهی کشاورزی شهری در شهرستان زنجان با استفاده از نظریهی مبنایی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران, 2021-08-23)با گسترش شهرنشینی و در پی آن افزایش جمعیت بیکار، انجام فعالیتهای کشاورزی در داخل و پیرامون مناطق شهری طیف وسیعی از فرصتهای کسب و کار را پیش روی شهرنشینان به ویژه جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به خصوص در کشورهای در حال ...
-
آسیب پذیری خانوارهای روستایی استان فارس نسبت به ناامنی غذایی ناشی از خشکسالی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران, 2021-08-23)خشکسالی از پدیدههای محیطی و بخش جداییناپذیر تغییرات آبوهوایی است که طی سالیان گذشته آسیب های زیادی به بخش کشاورزی و جامعه روستایی وارد کرده است این مقاله با هدف تحلیل وضعیت آسیب پذیری خانوارهای روستایی استان فارس در ...



