مرور دوره 12, شماره 40 بر اساس موضوع "آموزش شناختی"

  • تاثیر آموزشی شناختی برحافظه کاری و توجه متمرکز کودکان مضطرب 

    نهروانیان, پروانه؛ عسگری, پرویز؛ درتاج, فریبرز؛ نادری, فرح؛ بختیارپور, سعید (انجمن پژوهش های آموزشی ایران, 2018-04-21)
    هدف از پژوهش حاضر، تعیین اثرات آموزش شناختی بر حافظه کاری و توجه متمرکز کودکان مضطرب بوده است. روش پژوهش حاضر شبه آزمایشی است که جامعه پژوهش کلیه دانش‌آموزان مقطع دبستان شهر تهران در سال تحصیلی 94-95 بود. ...