دوره 16, شماره 41
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
طنز کودک در رسانه: ویژگی ها و مفاهیم
(دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانIRIB University, 2022-03-21)طنز و شوخطبعی از عناصر بنیادی در طرح مناسب پیامهای رسانهای برای کودکان شناخته میشود. برای تولیدکنندگان برنامههای کودک در رسانه، دستیابی به ارتباطی موفق با مخاطب کودک، در گرو به کارگیری زبانی مناسب و قابل درک برای ...
-
معیارهای بنیادین طنزپردازی در سریال های تلویزیونی
(دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانIRIB University, 2022-03-21)این پژوهش به هدف تبیین معیارهای بنیادین طنزپردازی در سریالهای تلویزیونی سامان یافته، دارای ماهیتی کیفی است و با استفاده از روش تبیینی تحلیلی، به صورت استنتاجی و اکتشافی درصدد پاسخگویی به این مساله اساسی است که معیارهای ...
-
خشونت کلامی در مجموعههای کمدی سیما
(دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانIRIB University, 2022-03-21)در جامعۀ ماشینی امروز که رسانهها بر تمام وجوه زندگی انسان سایه افکندهاند و ازجمله عوامل مهم تاثیرگذار بر سبک زندگی فردی و گروهی افراد محسوب میشوند، هر روز بر نیاز جامعه به شادی و نشاط افزوده میشود. وقوع وقایعی مانند ...
-
عوامل موثر بر ارتقای کمی و کیفی برنامههای ترکیبی طنز سیما
(دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانIRIB University, 2022-03-21)برنامههای ترکیبی طنز از جمله پربینندهترین برنامههای تلویزیون است و این ظرفیت را دارد که بیشترین و ماندگارترین تاثیر را بر مخاطب بگذارد. پژوهش حاضر با هدف شناسایی عوامل موثر بر ارتقای کمی و کیفی برنامههای ترکیبی طنز سیما ...



