دوره 12, شماره 48
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
اثربخشی برنامه آموزشی کارکردهای عالی عصبی- اجرایی بر خلاقیت دانشآموزان دوره اول متوسطه تبریز
(دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hussein University, 2021-12-22)پژوهش حاضر با هدف تعیین اثربخشی آموزش کارکردهای عالی عصبی- اجرایی بر خلاقیت دانشآموزان دوره اول متوسطه انجام گرفت. روش پژوهش کنونی از نوع نیمه تجربی با طرح پیشآزمون و پسآزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری تحقیق را تمام ...
-
بررسی اثربخشی شفقت درمانی بر احساس گناه، کمالگرایی و طرحواره شرم در فرزندان نیروهای انتظامی
(دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hussein University, 2021-12-22)مقدمه: پژوهش حاضر باهدف بررسی اثربخشی شفقت درمانی بر احساس گناه، کمالگرایی و طرحواره شرم در فرزندان کارکنان نیروی انتظامی شهرستان شهرکرد انجام شد. روش اجرا: این پژوهش به لحاظ روش نیمه آزمایشی که با طرح پیشآزمون – ...
-
طراحی الگوی خلاقیت دانشآموزان بر مبنای احساس تعلق به مدرسه با نقش میانجی تابآوری در مدارس پنج شهرک نظامی شهر تهران
(دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hussein University, 2021-12-22)خلاقیت و نوآوری لازمه توسعه، پیشرفت و تعالی افراد و جامعه است که مدرسه میتواند یکی از مناسبترین محلهای شناسایی و از عوامل ارتقاءدهنده آن باشد. هدف این پژوهش طراحی الگوی خلاقیت دانشآموزان بر مبنای احساس تعلق به مدرسه ...
-
مقایسه طرحوارههای ناسازگار و مؤلفههای هوش هیجانی در رعایت یا عدم رعایت شیوهنامههای بهداشتی در دوره کرونایی
(دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hussein University, 2021-12-22)مقدمه: پژوهش حاضر با هدف مقایسه طرحوارههای ناسازگار و مؤلفههای هوش هیجانی در رعایت یا عدم رعایت شیوهنامههای بهداشتی در زمان همهگیری کووید-19 در سربازان یک مرکز آموزشی نظامی در نیروهای مسلح در سال 1399 انجام گرفت. روش ...
-
اثربخشی تمرین نوروفیدبک بر عملکرد رقابتی ورزشکاران ماهر تیر و کمان خانوادههای نظامی
(دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hussein University, 2021-12-22)مقدمه: رقابت ورزشی در شرایط فشار روانی امری شایع است. هدف پژوهش حاضر بررسی اثربخشی تمرین نوروفیدبک بر عملکرد رقابتی ورزشکاران ماهر تیر و کمان در خانوادههای نظامی بود. روش: این پژوهش به روش نیمه تجربی و با طرح پیش و پسآزمون ...



