دوره 32, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
عوامل مؤثر بر همکاریهای علمی بینالمللی از دیدگاه صاحبنظران عرصه دیپلماسی علم ایران
(سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایرانNational Library and Archives of Islamic Republic of Iran, 2022-01-21)هدف: شناسایی مهمترین عوامل مؤثر در تبادلات علمی بینالمللی، بر اساس دیدگاههای صاحبنظران عرصه دیپلماسی علم و فناوری کشور استروش: ابزار بهکاررفته در این پیمایش، پرسشنامهای بود که بر اساس ادبیات مرتبط با تعاملات و ...
-
ارائه مدل بهینه کاربردپذیری فناوریهای وب معنایی در نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات در کتابخانه و ارزیابی آن
(سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایرانNational Library and Archives of Islamic Republic of Iran, 2022-01-21)هدف: هدف پژوهش حاضر، ارائه مدل بهینه کاربردپذیری فناوریهای وب معنایی در نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات در کتابخانه مبتنی بر نظر خبرگان حوزه علم اطلاعات و دانششناسی و ارزیابی آن با روش مدلسازی معادلات ساختاری واریانسمحور ...
-
میزان کاربرد مؤلفه های مدیریت پستمدرن در موزه های شهر تهران
(سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایرانNational Library and Archives of Islamic Republic of Iran, 2022-01-21)هدف: با افزایش سرعت تغییرات و ظهور ایدههای نو در عصر پستمدرن، نحوه تفکر مدیران دستخوش تحول و دگرگونی شده و لزوم آشنایی با مباحث جدید مدیریت مطرح شده است. ازاینرو پژوهش حاضر با هدف بررسی میزان کاربرد مؤلفه های مدیریت ...
-
فراتحلیل رابطه زیرساخت و مدیریت دانش در کتابخانهها
(سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایرانNational Library and Archives of Islamic Republic of Iran, 2022-01-21)هدف: بررسی همه جانبه تحقیقات انجامشده در زمینه مدیریت دانش و زیرساختها در کتابخانه و عرضه نتایج در قالب یک فراتحلیل. هدف اصلی این فراتحلیل، ترکیب و مقایسه نتایج پژوهشهای انجامشده در زمینه زیرساخت و مدیریت دانش در ...
-
تأثیر بازیوارسازی بر یادگیری فهرستنویسی دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانششناسی
(سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایرانNational Library and Archives of Islamic Republic of Iran, 2022-01-21)هدف: بررسی امکان استفاده از ظرفیتهای فنی بازیوارسازی در آموزش فهرستنویسی و شناسایی تأثیر آن در یادگیری دانشجویان.روش: پژوهش حاضر با رویکرد کمّی انجام شد. جامعه پژوهش دانشجویان مقطع کارشناسی رشته علم اطلاعات و دانششناسی ...



