دوره 11, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تأثیر ویژگیهای تأثیرگذاران رسانههای اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام)
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2022-02-20)در دهههای اخیر، استفاده از اینفلوئنسرها (تأثیرگذاران) یکی از اثربخشترین راهکارها برای تأیید محصولات و خدمات است. هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر ویژگیهای اینفلوئنسرهای رسانههای اجتماعی بر قصد خرید آنلاین با درنظرگرفتن نقش ...
-
رشد و موفقیت کسبوکارهای اینترنتی پویا
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2022-02-20)بهدلیل مزایای فراوانی که کسبوکارهای اینترنتی برای اقتصاد، مشتریان و جوامع دارند، راهاندازی کسبوکارهای اینترنتی و تداوم آنها، همـواره یکی از مسائل مهم برای کارآفرینان بوده است. هدف این پژوهش، شناسایی عوامل مؤثر بر رشد ...
-
ارائه الگوی عوامل موفقیت بازاریابی خیرخواهانه در ایران
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2022-02-20)حضور شرکتها و سازمانها در فعالیتهای خیرخواهانه، ضرورتی بایسته است. درغیراینصورت، مشتریان در هزارۀ سوم تمایلی ندارند تا با خرید خود، حیات این شرکتها را تداوم بخشند. افزایش توجه جامعه و شرکتها به بازاریابی خیرخواهانه ...
-
تبیین نقش بازاریابی دوسوتوان در ارتباط توسعۀ دانش بازار و سرمایۀ فکری با عملکرد شرکتهای دانش بنیان
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2022-02-20)هدف این پژوهش تبیین تأثیر سرمایۀ فکری و توسعۀ دانش بازار بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش میانجی بازاریابی دوسوتوان است. این پژوهش ازنظر هدفْ کاربردی و ازنظر روش از نوع توصیفیـهمبستگی، بهطور مشخص مدل معادلات ساختاری ...
-
بررسی وضعیت مدلهای بلوغ ارائهشده در حوزۀ هوشمندی و تحلیل کسبوکار: مرور نظاممند پیشینۀ پژوهش
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2022-02-20)با توجه به اهمیت هوشمندی کسبوکار، سازمانها برای ارزیابی قابلیتهای خود در این زمینه نیازمند ابزاری هستند که بتواند آنها را نه تنها در ارزیابی بلکه در برنامهریزی مسیر ارتقاء و مقایسهی سطح قابلیتها در زمانهای مختلف ...
-
اثر نیاز به منحصر به فردبودن و جهان وطنی مصرف کننده بر پذیرش نوآوری ساعتهای هوشمند
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2022-02-20)پذیرش تکنولوژیهای پوشیدنی و استفاده از آنها، به سرعت در حال افزایش است. به دلیل تفاوتهای قابل توجهی که این تکنولوژیها با سایر تکنولوژیهای جدید دارند، پذیرش آنها از جانب مصرفکننده نیازمند بررسیهای بیشتر میباشد. تمرکز ...
-
بررسی عوامل مؤثر بر ارتباط میان بستهبندی سبز با وابستگی برند سبز
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2022-02-20)امروزه شرکتها به منظور ارضای نیازهای مشتریان و عمل به مسئولیت اجتماعی، توجه به محیطزیست را در فعالیتهای خود جای دادهاند. در این میان، اهمیت بستهبندی سبز و نقش آن به عنوان ابزاری جدید جهت برقراری ارتباط با مصرفکننده، به طور ...
-
مفهومپردازی افت خرید نسل زد از دیدگاه نظریۀ ساختگرایی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2022-02-20)افت خرید؛ به فرایند بیتوجهی و عدم توجه به محصول، واگذاری و حذف همیشگی آن در صورت عدم برآورده کردن انتظارات مصرفکنندگان اشاره مینماید. هدف این مطالعه، فهم افت خرید نسل زد بوده که به منظور آن کسب درک و بینش عمیقتر و ...
-
ارائه مدل اثرات زمان بر رفتار مصرف کننده مبتنی بر رویکرد فراترکیب
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2022-02-20)هدف: مصرف کنندگان به طور فزاینده ای احساس می کنند با کمبود زمان مواجهند. برای هدایت انتظارات زمانی ، بسیاری از بازاریاب ها شناسایی مولفه های موثر بر زمان را شروع کرده اند، اطلاعاتی در مورد مدت زمانی که بیشتر مصرف کنندگان ...
-
شناسایی و دستهبندی کاربران پلتفرمهای تماشای برخط فیلم به کمک تکنیک تحلیل شبکه اجتماعی؛ مطالعه موردی سینمامارکت
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2022-02-20)شناخت دقیق مخاطبان بهعنوان حیاتیترین اقدام در مدیریت یک رسانه همواره موردتوجه بوده است. با توجه به ظهور رسانههای جدید، تکنیکهای سنتی گذشته توانایی پاسخ به این نیاز را از دست داده و نیاز به بهرهگیری از روشهای نوین ...



