دوره 8, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
کاربرد فنون و رو شهای مصورسازی اطلاعات و تأثیر سواد دیداری در فعالیت های آموزشی
(سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2009-06-22)هدف اصلی پژوهش حاضر، توسعه فنون مؤثر مصورسازی اطلاعات و پشتیبانی از فرایندهای آموزشی است. در این پژوهش روش های سودمند مصورسازی برای دانش آموزان، به شکلی خاص مورد بررسی قرار می گیرد.فنون مصورسازی برای ایجاد ساختار مؤثر ...
-
سه سوسازی: راهبردی برای نوآوری در پژوهش های آموزشی
(سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2009-06-22)سه سوسازی، راهبردی مناسب برای بهبود پژوهش و ارزشیابی است که ایده اولیه آن در دهه 1960 مطرح شد. در این رویکرد، تلفیقی از روش های مختلف کمی و کیفی در فرایند پژوهش به کار گرفته می شوند. به بیان کامل تر، روش های گوناگونی برای ...
-
دانش نظری و مهارت های حرفه ای ,معلمان دوره ابتدایی از نظریه یادگیری: معلمان دوره ابتدایی شهر همدان
(سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2009-06-22)تحقیق حاضر با هدف شناخت میزان آگاهی معلمان دوره ابتدایی از نظریه های یادگیری و به کارگیری آن در فرایند تدریس انجام گرفته است. جامعه آماری تحقیق، معلمان ابتدایی شهر همدان در سال تحصیلی 86 - 1385 هستند که از میان آن ها 310 ...
-
افسانه تعلیم و تربیت: مطالعه موردی یک مدرسه به روش خبرگی و نقادی تربیتی
(سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2009-06-22)مطالعه حاضر که با هدف شناخت فرایند یاددهی یادگیری و زندگی تحصیلی دانش آموزان دختر پایه چهارم دره ابتدایی در شهر تهران انجام پذیرفته، مطالعه ای کیفی است که از روش ارزشیابی «خبرگی و نقادی تربیتی » ارائه شده توسط «آیزنر » ...



