دوره 9, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
طراحی و اعتباربخشی الگوی آموزش زمینه- محور شیمی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات
(سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2010-12-22)هدف از پژوهش حاضر، بررسی روشهای استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش زمینه- محور شیمی است. برای این منظور ادبیات نظری و پژوهشی موجود به دقت بررسی شد و دیدگاههای گوناگون برای رسیدن به الگویی مناسب، طبقه بندی و سپس ...
-
بررسی نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای فراروی مدارس هوشمند
(سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2010-12-22)هدف از نوشتار حاضر بررسی نقاط قوت، ضعف، تهدیدها وفرصتهای فراروی مدارس هوشمند است. هدف دیگر مقایسه این موارد در مدارس هوشمند دولتی با غیرانتفاعی است.روش تحقیق از نوع توصیفی پیمایشی است. برای جمعآوری داده ها از دو پرسش نامه ...
-
بررسی ویژگیهای برنامهدرسی آموزش زبان ملی در کشورهای حوزة زبان فارسی
(سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2010-12-22)هدف از این پژوهش، مقایسۀ برنامه درسی زبان آموزی ایران با افغانستان، پاکستان وتاجیکستان میباشد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی بوده و اطلاعات با روش کتابخانهای تهیه شده و از نظر تطبیقی، با توجه به روش چهار مرحلهای جرج بردی انجام ...



