دوره 4, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
دلایل خروج شرکا از شرکت با تمرکز بر شرکت های مشارکت انتفاعی
(دانشگاه تبریز, 2021-06-22)در طول چهاردهه گذشته، خطرات ناشی از همکاری میان شرکا به دلیل وجود تعارض به عنوان عامل درونی و تاثیری که بحران های سیاسی، اقتصادی و حقوقی به عنوان عامل بیرونی بر روابط میان آنها می گذارد، تهدیدی برای ادامه فعالیت شرکتهای ...
-
تحلیل و ارزیابی ذهنیت سنجی مدیران در راستای هوشمندسازی کسبوکارهای نوپا در دوران پساکرونا
(دانشگاه تبریز, 2021-06-22)پژوهش حاضر در زمره پژوهشهای کیفی است که با استفاده از رویکرد کیو به تحلیل و ذهنیتسنجی مدیران در راستای هوشمندسازی کسبوکارهای نوپا پرداخت. در این پژوهش از مصاحبه عمیق بهعنوان ابزار اصلی جمعآوری دادهها استفاده شده ...
-
تاثیر پشیمانی از خرید بر نیت رفتاری مشتریان با نقش تعدیلگر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرفکنندگان خودروهای وارداتی
(دانشگاه تبریز, 2021-06-22)یکی از هیجانات منفی رفتاری مشتریان، پشیمانی پس از فرآیند خرید است که تحت تاثیر فرایند خرید، ناهنجاریهای پس از خرید، استفاده از کالا و کنارگذاری کالا، قرار میگیرد. پشیمانی از خرید به عنوان یک تجربه منفی بهطور زیادی بر ...
-
بررسی تأثیر عوامل سازمانی، استراتژیک و محیطی بر عملکرد صادراتی؛ تحلیل نقش صادرات نوآورانه در میان شرکتهای صادراتی
(دانشگاه تبریز, 2021-06-22)با توجه به نقش صادرات در اهداف اقتصادی و اجتماعی کشور و همچنین، رقابت در بازارهای بینالمللی، لزوم توجه به کسبوکارهای فعال در صادرات بیش از پیش مهم است. این نوع کسبوکارها برای بقای خود در بازار، در مقابل رقبای بزرگتر ...
-
طراحی مدل ارتقاء ظرفیت کسب و کارهای خوشه ای برای حضور در بازارهای بین المللی
(دانشگاه تبریز, 2021-06-22)دستیابی به آرمانهای توسعه پایدار کشور، جایگاه شایستهای در اقتصاد جهانی برای اقتصاد کشور فراهم میکند و همین طور حل مشکلات فعلی جامعه و دولت، از طریق اجرای استراتژی توسعه کارآفرینی امکانپذیر است. امروزه حرکت به سمت ...
-
ارزیابی راهبرد بازاریابی دیجیتال شرکتهای صادراتی مواد معدنی استان بوشهر با استفاده از مدل RACE
(دانشگاه تبریز, 2021-06-22)چکیده: از یک سو بازاریابی دیجیتال، کسبوکارهای امروزی را با انقلابی فناورانه همراه کرده و فرصتهای بیشماری را در زمینه صادرات به وجود آورده است و از سوی دیگر، دنیای صنعت و فنّاوری مدرن، هرروز بیشازپیش به مواد معدنی نیازمند ...
-
مطالعه تطبیقی عوامل موفقیت در سیاستهای بومیسازی صنعت خودرو (مورد مطالعه: ایران و ترکیه)
(دانشگاه تبریز, 2021-06-22)هدف این پژوهش یافتن فاکتورهای تاثیرگذار بر بومیسازی صنعت خودرو در ایران و هدف دیگر آن شناسایی روند بومیسازی صنعت خودرو ترکیه و تطبیق عوامل موفقیت این کشور با شرایط ایران است. این امر از طریق مطالعه کتابخانهای و مصاحبه ...



