دوره 32, شماره 1

 

ارسال های اخیر

  • توسعه مدل آکر برای ارزیابی ارزش ویژه برند خبرگزاری‌ها و شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند آن‌ها 

    صلواتیان, سیاوش؛ قنبری, سعید؛ محمدی, محمود؛ مومنی, سارا (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2021-05-22)
    شهرت و اعتبار منبع خبری در رسانه اهمیت زیادی دارد و خبرگزاری‌ها برای حسن شهرت در رقابت مستمر هستند. اما تاکنون مدل مشخصی برای سنجش ارزش برند خبرگزاری‌ها ارائه نشده است. هدف پژوهش حاضر، ارائة مدلی برای ارزیابی ارزش ویژة ...

  • واکاوی کارکردهای متقابل موسیقی و‎ ‎توسعه اجتماعی با میانجی گری رادیو ‏‏(از بدو تأسیس رادیو تاکنون)‏ 

    حمیدی فتح آبادی, محمود رضا؛ بقائی سرابی, علی؛ وارسته فر, افسانه (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2021-05-22)

  • کارکرد تکنیک‌های بصری در روایت انیمیشن‌های بدون کلام 

    زین العابدینی, پیام؛ حشمت نژاد, مریم (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2021-05-22)
    گذر از تجربه‌های ابتدایی و سینمای اولیه، فیلم‌سازان را به‌سوی مسیری هدایت کرد که برای جلب مخاطب، به چگونگی نمایش داستان در فیلم توجه کنند. سینمای صامت و سینمای ناطق، شیوه‌های مختلف روایت‌ را در دوره‌های سینمای کلاسیک، مدرن ...

  • واکاوی عوامل مرتبط با بازنمایی بدن در شبکه‌های مجازی در بین کاربران ایرانی اینستاگرام 

    فروغی, مریم؛ مجیدی قهرودی, نسیم؛ رسولی, محمد رضا (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2021-05-22)
    این تحقیق، با هدف واکاوی عوامل مرتبط با بازنمایی بدن در شبکه‌های مجازی (مطالعه موردی: کاربران ایرانی اینستاگرام) و به منظور شناسایی نقش استفاده افراد از شبکة اجتماعی اینستاگرام، در میزان بازنمایی بدن اجتماعی، نمایشی و ...

  • اینستاگرام: تجربه جدید دیدن و دیده شدن و پیامدهای آن 

    کریمی, بهزاد؛ دلاور, علی؛ فرهنگی, علی اکبر (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2021-05-22)
    رسانه‎های اجتماعی، شیوة ارتباطات مردمان امروز را به شکلی چشمگیر تغییر داده‎اند. بررسی جنبه‎های مختلف این تغییر و پیامدهای آن نیز، موضوع پژوهش‎های بی‎شماری بوده است. اینستاگرام یکی از محبوب‎ترین بسترهای اشتراک‎گذاری عکس و ...

  • گونه شناسی اطلاعات غلط متنی-ویدئویی در رسانه‌های اجتماعی 

    راودراد, اعظم؛ خلقتی, مرضیه (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2021-05-22)
    گونه‌شناسی متناسب با تحول رسانه‌ها همواره مورد توجه بوده است. ظهور اینترنت و به طور خاص‌تر شکل‌گیری رسانه‌های اجتماعی، زمینة توجه به گونه‌های جدیدی را فراهم کرده است. با توجه به اینکه یکی از قابلیت‌های رسانه‌های اجتماعی ...