دوره 32, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
توسعه مدل آکر برای ارزیابی ارزش ویژه برند خبرگزاریها و شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند آنها
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2021-05-22)شهرت و اعتبار منبع خبری در رسانه اهمیت زیادی دارد و خبرگزاریها برای حسن شهرت در رقابت مستمر هستند. اما تاکنون مدل مشخصی برای سنجش ارزش برند خبرگزاریها ارائه نشده است. هدف پژوهش حاضر، ارائة مدلی برای ارزیابی ارزش ویژة ...
-
واکاوی کارکردهای متقابل موسیقی و توسعه اجتماعی با میانجی گری رادیو (از بدو تأسیس رادیو تاکنون)
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2021-05-22)
-
کارکرد تکنیکهای بصری در روایت انیمیشنهای بدون کلام
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2021-05-22)گذر از تجربههای ابتدایی و سینمای اولیه، فیلمسازان را بهسوی مسیری هدایت کرد که برای جلب مخاطب، به چگونگی نمایش داستان در فیلم توجه کنند. سینمای صامت و سینمای ناطق، شیوههای مختلف روایت را در دورههای سینمای کلاسیک، مدرن ...
-
واکاوی عوامل مرتبط با بازنمایی بدن در شبکههای مجازی در بین کاربران ایرانی اینستاگرام
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2021-05-22)این تحقیق، با هدف واکاوی عوامل مرتبط با بازنمایی بدن در شبکههای مجازی (مطالعه موردی: کاربران ایرانی اینستاگرام) و به منظور شناسایی نقش استفاده افراد از شبکة اجتماعی اینستاگرام، در میزان بازنمایی بدن اجتماعی، نمایشی و ...
-
اینستاگرام: تجربه جدید دیدن و دیده شدن و پیامدهای آن
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2021-05-22)رسانههای اجتماعی، شیوة ارتباطات مردمان امروز را به شکلی چشمگیر تغییر دادهاند. بررسی جنبههای مختلف این تغییر و پیامدهای آن نیز، موضوع پژوهشهای بیشماری بوده است. اینستاگرام یکی از محبوبترین بسترهای اشتراکگذاری عکس و ...
-
گونه شناسی اطلاعات غلط متنی-ویدئویی در رسانههای اجتماعی
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2021-05-22)گونهشناسی متناسب با تحول رسانهها همواره مورد توجه بوده است. ظهور اینترنت و به طور خاصتر شکلگیری رسانههای اجتماعی، زمینة توجه به گونههای جدیدی را فراهم کرده است. با توجه به اینکه یکی از قابلیتهای رسانههای اجتماعی ...



