دوره 8, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مدل تجربی جایگاه ورزش در توسعه دیپلماسی عمومی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2021-03-21)"جنگ بدون شلیک" تعبیری است از دیپلماسی عمومی در جهان امروز؛ این مفهوم از سه بعد اساسی هنر، آموزش و ورزش شکل گرفته است که هدف از پژوهش حاضر تبیین جایگاه ورزش در توسعه دیپلماسی عمومی در قالب مدلی تجربی بود؛ پژوهش حاضر به ...
-
نقش رسانه های جمعی در هویت سازی و ترویج رشته های ورزشی در ایران
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2021-03-21)رسانه ها در هویت بخشی به رشته های ورزشی و ترویج آنها در جامعه نقش غیرمهمی دارند. هدف تحقیق شناسایی عملکرد رسانه در انعکاس هویت رشته های ورزشی و ترغیب جامعه به شرکت در آن ها بود. روش تحقیق آمیخته اکتشافی شامل روش کیفی با ...
-
اثرات محیط اجتماعی، محیط فیزیکی نمونههای رایگان، تخفیف در ارتقاء فروش و عادات خرید به مصرف ورزشی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2021-03-21)هدف پژوهش حاضر ارائه مدل شناسایی عوامل ترغیبکننده مشتریان در فروش شخصی محصولات ورزشی میباشد. این پژوهش از نوع توصیفی- پیمایشی و به روش میدانی انجام شده است. جامعه آماری مورد مطالعه کلیه مصرفکنندگان کالای ورزشی در سطح ...
-
مدل کیفی تجارت الکترونیک محصولات ورزشی کشور
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2021-03-21)هدف پژوهش شناسایی عوامل و راهکارهای مؤثراستقرار تجارت الکترونیک در تولید کالاهای ورزشی کشور و ارائه مدل تحلیلی است.تحقیق از نظر هدف کاربردی و بهصورت کیفی و با استفاده از انجام مصاحبههای عمیق انجام گرفت. روش پژوهش، گراندد ...
-
مدلسازی نقش عوامل عینی و انتزاعی بر قصد حضور مجدد مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیکی با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2021-03-21)هدف پژوهش حاضر مدلسازی نقش عوامل عینی و انتزاعی بر قصد حضور مجدد مشتریان کسب و کارهای ورزش های الکترونیک شهر تهران با میانجیگری تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بود. تحقیق حاضر به لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش تحلیل داده ...
-
نقش میانجی فرهنگ سازمانی در رابطهی بین رهبری تحولآفرین و رفتار شهروندی سازمانی (کارکنان رسانه های ورزشی در شهر زاهدان)
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2021-03-21)هدف از این پژوهش، مطالعهی نقش فرهنگسازمانی در رابطهی بین رهبری تحولآفرین و رفتار شهروندی سازمانی بود. پژوهش ازلحاظ گردآوری دادهها، همبستگی و ازنظر هدف کاربردی است. جامعه آماری پژوهش، کارکنان رسانههای ورزشی در شهر ...



