دوره 4, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مدل مفهومی شاخص های تسهیل کننده استفاده از رمزارزها در مبادلات بین المللی در شرایط تحریم
(دانشگاه تبریز, 2021-03-21)در سالهای اخیر، تحریم های بین المللی باعث محدودیت تبادلات مالی و بانکی در سیستم های مالی بین المللی شده است که موجب عدم بازگشت درآمدهای ارزی به کشور شده است. در شرایط تحریم، صادرات و برگشت دادن درآمد حاصل از آن به داخل و ...
-
تأثیر فضای کارآفرینی بر صادرات غیرنفتی در کشورهای منتخب درحال توسعه و توسعه یافته
(دانشگاه تبریز, 2021-03-21)توسعۀ صادرات غیرنفتی از اولویت های سیاست گذاری جهت نیل به رشد و توسعه متوازن و همه جانبه در کشورهای تولیدکننده نفت به شمار می رود. در این بین، توسعه فضای کارآفرینی با تقویت رویکرد خلاقانه به فعالیت های اقتصادی می تواند از ...
-
تأثیر بیگانه گرایی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات خارجی: تحلیل نقش تصویر کشور تولید کننده و نگرش به برند
(دانشگاه تبریز, 2021-03-21)هدفتحقیقحاضر، بررسی تاثیر بیگانه گرایی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات خارجی: تحلیل نقش تصویر کشور تولید کننده و نگرش به برند میباشد. این تحقیق بر حسب هدف کاربردی و براساس شیوه گردآوری دادهها توصیفی از نوع پیمایشی ...
-
تحلیل نقش تعدیلگری گشودگی به تغییرات در اثرگذاری انگیزه مدیریت دانش و یادگیری مستمر بر تمایل کارکنان به مدیریت دانش (موردمطالعه کارکنان دورکاری شرکتهای صادراتی پوشاک استان تهران)
(دانشگاه تبریز, 2021-03-21)بحران ناشی از ویروس کرونا و پیامدهای بیشمار آن منجر به افزایش فعالیتهای دورکاری کارکنان شده است. در چنین فضایی مدیریت دانش به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای بهبود کیفیت فعالیتهای دورکاری مطرح میباشد. بر این اساس بررسی ...
-
عوامل موثر بر افزایش نرخ کلیک و اعتمادپذیری کاربران در تبلیغات شخصی شده آنلاین
(دانشگاه تبریز, 2021-03-21)بازاریابی دادهمحور به عنوان استراتژی مطالعه روی رفتار مشتریان با تکیه بر تحلیل کلاندادهها، به پیشبینی رفتارهای آنان و افزایش نرخ بازگشت سرمایه کمک خواهد کرد. بسیاری از ایرانیان به ویژه جوانان از کاربران شبکههای اجتماعی ...
-
مدلسازی تاثیر انقلاب صنعتی چهارم بر زنجیره تامین خدمات بانکی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم و تکنیک دیماتل فازی
(دانشگاه تبریز, 2021-03-21)در انقلاب صنعتی چهارم، ظهور تکنولوژی های بزرگی نظیر هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء، منجر به تغییرات گسترده در مدلهای کسب و کار شده است که در این میان، بانکها، سهم بزرگتری را از این تحولات داشته اند. علی رغم تحقیقات انجام شده ...
-
اثر کشور مبدأ قطعات، طراحی و زبان نام تجاری بر نگرش و قیمت درک شده با رویکرد آزمایش پیمایشی در صنعت لوازمخانگی
(دانشگاه تبریز, 2021-03-21)یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار بر رفتار مصرفکننده اثر کشور مبدأ محصول است. این مؤلفه درواقع از چند بعد مختلف ازجمله کشور مبدأ قطعات و کشور مبدأ طراحی تشکیلشده است. از طرفی زبان معرفی کننده، کشوری است که آن زبان از آن نشات ...



