مرور دوره 15, شماره 59 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
ارائه الگوی تصمیمگیری خرید مشتری با رویکرد بازاریابی حسی و تجربی
(انجمن علوم مدیریت ایرانIranian Academy of Management science, 2020-09-22)هدف اصلی این پژوهش ارائه الگوی تصمیم گیری خرید مشتری بارویکرد بازار یابی حسی و تجربی می باشد. در این پژوهش آمیخته، از نظریه داده بنیاد و روش معادلات ساختاری باکمک نرمافزار SMArtPLS استفاده شده است. خبرگان بخش کیفی، را ...
-
تبیین الگوی نهادینه سازی اعتماد در سازمانهای دولتی ایران
(انجمن علوم مدیریت ایرانIranian Academy of Management science, 2020-09-22)هدف این پژوهش شناسایی شاخصها و مؤلفههای سازنده اعتماد و در نهایت تبیین الگوی نهادینه سازی اعتماد در سازمانهای دولتی ایران است. تحقیق حاضر از بعد مخاطب و استفاده کننده، بنیادی و از منظر هدف اکتشافی و از بعد زمانی در دسته ...
-
شناسایی مولفه های سرمایه اجتماعی کلان برای مقابله با پیامدهای ویروس کرونا
(انجمن علوم مدیریت ایرانIranian Academy of Management science, 2020-09-22)در دو دهه اول قرن21، جهان شاهد اپیدمی سندرمهای شدید تنفسی زیکا ویروس، ویروس ابولا، تب زرد و کرونا ویروس بوده است. با توجه به تعداد زیاد مرگ و میر در حال حاضر و پتانسیل بالای ویروس کرونا برای شیوع بیشتر، و به دلیل تاثیر ...
-
طراحی و آزمون مدل مدیریت عملکرد کارکنان با رویکرد یکپارچه در بانک های دولتی
(انجمن علوم مدیریت ایرانIranian Academy of Management science, 2020-09-22)درمحیط رقابتی امروز که دوام و بقای سازمانها به کیفیت تصمیمات و عملکرد ذینفعان بستگی دارد، مدیریت بهینه عملکرد نقش مهمی در بهبود عملکردسازمانها داردوازآنجا که جریان اقتصادی کشور به بانکها مرتبط است،رشد وتوسعه کسب و کاربانکها ...
-
چرا مصرف کنندگان به جوامع مجازی برند نمی پیوندند؟
(انجمن علوم مدیریت ایرانIranian Academy of Management science, 2020-09-22)اتصال و پیوستن مصرفکنندگان به جوامع مجازی برند به معنای بهره بردن مدیران برندها از فرصتهای بالقوه ناشی از تعاملات گسترده و روابط عاطفی قوی بین شرکتها و مشتریان میباشد. مطالعههای صورت گرفته نشان ...



