مرور دوره 15, شماره 59 بر اساس عنوان

  • ارائه الگوی تصمیم‌گیری خرید مشتری با رویکرد بازاریابی حسی و تجربی 

    کبیری, شکوفا؛ وظیفه دوست, حسین؛ سعیدی, پرویز؛ پقه, عبدالعزیز (انجمن علوم مدیریت ایرانIranian Academy of Management science, 2020-09-22)
    هدف اصلی این پژوهش ارائه الگوی تصمیم گیری خرید مشتری بارویکرد بازار یابی حسی و تجربی می باشد. در این پژوهش آمیخته، از نظریه داده بنیاد و روش معادلات ساختاری باکمک نرم‌افزار SMArtPLS استفاده شده است. خبرگان بخش کیفی، را ...

  • تبیین الگوی نهادینه سازی اعتماد در سازمان‌های دولتی ایران 

    بیات بابلقانی, مهرداد؛ فقیهی, ابوالحسن؛ دانشفرد, کرم الله (انجمن علوم مدیریت ایرانIranian Academy of Management science, 2020-09-22)
    هدف این پژوهش شناسایی شاخص­ها و مؤلفه­های سازنده اعتماد و در نهایت تبیین الگوی نهادینه سازی اعتماد در سازمان­های دولتی ایران است. تحقیق حاضر از بعد مخاطب و استفاده کننده، بنیادی و از منظر هدف اکتشافی و از بعد زمانی در دسته ...

  • شناسایی مولفه های سرمایه اجتماعی کلان برای مقابله با پیامدهای ویروس کرونا 

    جادران, فاطمه؛ یزدانی, حمیدرضا (انجمن علوم مدیریت ایرانIranian Academy of Management science, 2020-09-22)
    در دو دهه اول قرن21، جهان شاهد اپیدمی سندرم­های شدید تنفسی زیکا ویروس، ویروس ابولا، تب زرد و کرونا ویروس بوده است. با توجه به تعداد زیاد مرگ و میر در حال حاضر و پتانسیل بالای ویروس کرونا برای شیوع بیشتر، و به دلیل تاثیر ...

  • طراحی و آزمون مدل مدیریت عملکرد کارکنان با رویکرد یکپارچه در بانک های دولتی 

    فهیما, مریم؛ غلامزاده, داریوش؛ ودادی, احمد (انجمن علوم مدیریت ایرانIranian Academy of Management science, 2020-09-22)
    درمحیط رقابتی امروز که دوام و بقای سازمان‌ها به کیفیت تصمیمات و عملکرد ذینفعان بستگی دارد، مدیریت بهینه عملکرد نقش مهمی در بهبود عملکردسازمانها داردوازآنجا که جریان اقتصادی کشور به بانکها مرتبط است،رشد وتوسعه کسب و کاربانک‌ها ...

  • چرا مصرف کنندگان به جوامع مجازی برند نمی پیوندند؟ 

    گودرزی, آزاده؛ امیر شاهی, میراحمد؛ آزاد, ناصر؛ مشبکی اصفهانی, اصغر (انجمن علوم مدیریت ایرانIranian Academy of Management science, 2020-09-22)
    اتصال و پیوستن مصرف‌کنندگان به جوامع مجازی برند به معنای بهره بردن مدیران برند‌‌‌­­­­­­‌ها از فرصت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بالقوه ناشی از تعاملات گسترده و روابط عاطفی قوی بین شرکت‌ها و مشتریان می‌باشد. مطالعه‌های صورت گرفته نشان ...