مرور دوره 7, شماره 13 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
الگوی راهبردی توسعه علم و دانش از نگاه مقام معظم رهبری(مدظله)
(سازمان بسیج اسانید, 2019-07-23)امروزه دانش به یکی از مهمترین ابزاری تسلط بر جوامع مختلف تبدیل شده است. اقتصاد دانشبنیان در همه جهات توسعه پیدا کرده و بر بازارهای جهانی حاکم شده است. به درستی میتوان علم را بهعنوان یک منبع بسیار مهم در اقتدار ملی به ...
-
بررسی رابطه بین توانمندسازی منابع انسانی وفن آوری اطلاعات در توسعه سازمانها (مورد مطالعه:سازمان تامین اجتماعی تهران بزرگ)
(سازمان بسیج اسانید, 2019-07-23)توانمندسازی کارکنان، به معنای تشویق آنان برای مشارکت بیشتر در تصمیمگیری است؛ یعنی، فضایی برای افراد فراهم شود تا بتوانند ایدههای خوبی را بیافرینند و آنها را به عمل آورند؛ توانمندسازی، عنصر حیاتی کسب وکار در دنیای نوین ...
-
کارآفرینی و تقویت الگوهای پوشاک زنانه اسلامی- ایرانی با الهام از نقوش سنتی شهرستان دماوند
(سازمان بسیج اسانید, 2019-07-23)پوشاک از نمودهای عینی فرهنگ هر جامعهای به شمار میرود. بناهای مذهبی امامزادهها مملو از نقوش تزیینی پرباری است، که به سبب برخورداری از طرحهای هنری و نقوش نمادین، میتواند در طراحی پوشاک زنانه مورد استفاده قرار گیرد. در ...
-
شهر؛ مکان مطلوب تمدن سازی در پروژه پیشرفت اسلامی ایرانی
(سازمان بسیج اسانید, 2019-07-23)پیشرفت اگر چه ابعاد نظری گستردهای دارد، اما آنچه پیشرفت را الگووار میسازد، تجسم عینی پیشرفت در امور و دست آفریدها و سازههای انسانی است. اگر تمدن مفهومی انتزاعی است، اما شاخصهای آن عینی است. شهرها، ماهیت، شاکله و امور و ...
-
ارزیابی شاخصههای مسکن تاریخی از دیدگاه سبک معماری ایرانی- اسلامی در راستای تحول پذیری سبک معماری نوین (مطالعه موردی: بافت تاریخی شهر گرگان)
(سازمان بسیج اسانید, 2019-07-23)با فراموش شدن الگوی معماری ایرانی در مسکن معاصر رنگ اسلامی بودن از مسکن ایرانی زدوده شده است. از این رو ساخت و سازهایی به چشم میخورد که از الگوی سنتی مسکن ایرانی که آمیخته با فرهنگ غنی ایرانی- اسلامی بوده فاصله گرفتهاند. ...
-
مطالعه تطبیقی الگوی تدریس اسلامی و ایرانی بر پایه تجارب جهانی (با تاکید بر نظر دانشجویان علوم انسانی تهران)
(سازمان بسیج اسانید, 2019-07-23)هدف پژوهش مطالعه تطبیقی الگوی تدریس اسلامی و ایرانی پیشنهادی دانشجویان ارشد رشتههای علوم انسانی دانشگاههای تهران بر پایه تجارب جهانی است تا بتوان در نهایت به الگوی تدریس اسلامی و ایرانی برای دوره ارشد رشتههای علوم انسانی ...



