نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorصادقی, طاهرهfa_IR
dc.contributor.authorطالب بیدختی, عباسfa_IR
dc.contributor.authorصداقت, رضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T19:53:36Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T19:53:36Z
dc.date.available1399-07-08T19:53:36Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T19:53:36Z
dc.date.issued2011-05-22en_US
dc.date.issued1390-03-01fa_IR
dc.date.submitted2009-01-15en_US
dc.date.submitted1387-10-26fa_IR
dc.identifier.citationصادقی, طاهره, طالب بیدختی, عباس, صداقت, رضا. (1390). تدوین استراتژی‌های تبلیغات در ارتباط با صادرات پسته‌ی استان کرمان با استفاده از روش SWOT. Agricultural Economics, 5(1), 123-142.fa_IR
dc.identifier.issn2008-5524
dc.identifier.issn2645-3274
dc.identifier.urihttp://www.iranianjae.ir/article_9638.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/76670
dc.description.abstractدر این تحقیق به تدوین استراتژی‌های تبلیغات در ارتباط با صادرات پسته‌ی استان کرمان با استفاده از روشSWOT پرداخته شده است. اهداف تحقیق حاضر شامل تعیین مهم‌ترین نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدید‌های پیش روی تبلیغات پسته‌ی صادراتی استان کرمان و پیشنهاد استراتژی مناسب است. ابتدا با توجه به بررسی‌های صورت گرفته روی محیط داخلی و محیط خارجی تبلیغات پسته‌ی صادراتی استان کرمان، فهرستی از نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها مورد شناسا‌یی قرار گرفت، و پس از نظرخواهی از دست‌اندرکاران امر (صادرکنندگان پسته‌ی استان کرمان) با استفاده از پرسش‌نامه، از آزمون آماری t یک متغیره برای تایید یا رد نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها استفاده گردید. سپس با وزن‌دهی به هر کدام از این عوامل تایید شده بر اساس طیف لیکرت و محاسبه‌ی مجموع وزن‌ها، میانگین وزن‌ها و در نهایت بعد از محاسبه‌ی وزن نسبی، اولویت‌ها مشخص شد و در نهایت برای برطرف کردن یا تقلیل نقاط ضعف و تهدیدها و تقویت و بهبود نقاط قوت و فرصت‌های موجود تبلیغات در ارتباط با صادرات پسته‌ی استان کرمان، با استفاده از روش تحلیلی SWOT استراتژی‌های مناسبی ارایه گردید.fa_IR
dc.format.extent237
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن اقتصاد کشاورزی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofAgricultural Economicsfa_IR
dc.relation.ispartofAgricultural Economicsen_US
dc.subjectنقاط قوتfa_IR
dc.subjectنقاط ضعفfa_IR
dc.subjectتهدیدهاfa_IR
dc.subjectفرصت‌هاfa_IR
dc.subjectاستراتژیfa_IR
dc.titleتدوین استراتژی‌های تبلیغات در ارتباط با صادرات پسته‌ی استان کرمان با استفاده از روش SWOTfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشمfa_IR
dc.contributor.departmentعضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچسارانfa_IR
dc.contributor.departmentعضو هیئت علمی موسسه تحقیقات پسته کشورfa_IR
dc.citation.volume5
dc.citation.issue1
dc.citation.spage123
dc.citation.epage142


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد