دوره 1399, شماره 52
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
اخلاق و صداقت در پلیس؛ چشم پوشی کارکنان در برابر خطاهای درون سازمانی
(بازرسی کل ناجاNAJA Inspection Administration, 2020-06-21)این مقاله با استفاده از پاسخ افسران پلیس و کارمندان پشتیبانی، برخی مشکلات اخلاقی از طریق پرسشنامه آنلاین ، نگرش نسبت به اخلاق و صداقت پلیس را بررسی می کند. هدف این مطالعه کشف ارتباطات بالقوه بین اعتقادات پاسخ دهندگان در ...
-
نقش فرماندهان و مدیران ناجا در پیشگیری از تخلفات و جرائم کارکنان با تأکید بر مدیریت اسلامی
(بازرسی کل ناجاNAJA Inspection Administration, 2020-06-21)هدفاین مقاله شناخت نقش فرماندهان و مدیران ناجا در پیشگیری از تخلفات و جرائم کارکنان ناجا با دستیابی به یک الگوی مناسب است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و روش آن آمیخته کمی و کیفی است که با بهرهگیری از روشهای توصیفی- ...
-
جبران خسارت بازداشت منتهی به برائت مظنون و متهم در پرتو اسناد بین الملل و فقه (نظریات امام خمینی "ره")
(بازرسی کل ناجاNAJA Inspection Administration, 2020-06-21)هدف این مقاله پاسخ به چگونگی امکانسنجی جبران خسارت بازداشت شدگان پس از صدور حکم برائت است. در مقاله به بررسی تطبیقی دلائل جبران این خسارت در فقه (دیدگاه حضرت امام خمینی ره) و اسناد بین المللی پرداخته شده است. روش جمعآوری ...
-
بررسی عوامل مؤثر بر استرس حاصل از نظارت همگانی برای کارکنان نیروی انتظامی
(بازرسی کل ناجاNAJA Inspection Administration, 2020-06-21)هدف این پژوهش، شناسایی عوامل مؤثر بر فشار روانی حاصل از نظارت همگانی ناجا برای کارکنان ناجا و ارائه ساختار این تأثیرگذاری است. هدف مقاله، کاربردی، و روش اجرای آن، توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق را کارکنان شاغل در ...



