مرور دوره 23, شماره 93 بر اساس موضوع "رفتار خرید مشتریان"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی تأثیر بازاریابی اخلاقی و اعتمادآفرینی بر رفتار خرید مشتریان (موردمطالعه: مشتریان کارخانهی آرتاویل تایر اردبیل)
(شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک, 2019-05-22)این پژوهش بهمنظور بررسی تأثیر بازاریابی اخلاقی و اعتمادآفرینی بر رفتار خرید مشتریان (موردمطالعه: مشتریان کارخانهی آرتاویل تایر اردبیل) انجام شده است. روش پژوهش، توصیفی از نوع پیمایشیست. جامعهی آماری پژوهش را 95 نفر از ...



