دوره 9, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی تأثیر آموزش ICT بر پذیرش اثربخش فناوری اطلاعات بر اساس مدل پذیرش تکنولوژی (TAM)
(دانشگاه شهید بهشتی, 2017-05-22)هدف از این مطالعه بررسی تأثیر آموزش ICT بر پذیرش اثربخش فناوری اطلاعات بر اساس مدل پذیرش تکنولوژی (TAM) است. این تحقیق برحسب هدف کاربردی و بر اساس شیوه گردآوری دادهها توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق کلیه ...
-
تأثیر تسهیم دانش، تمایل به یادگیری و فناوری اطلاعات بر فراموشی سازمانی هدفمند در پرتو عدالت سازمانی ادراک شده
(دانشگاه شهید بهشتی, 2017-05-22)امروزه سازمانها در محیطی به شدت رقابتی فعالیت دارند که لزوم پویاییهای دانش برای آنها افزایش یافته است. یکی از این پویاییها پدیدهای تحت عنوان فراموشی سازمانی هدفمند است که مدیریت صحیح آن گامی مؤثر در رقابتپذیری سازمان ...
-
رابطه بین سایش اجتماعی و همآفرینی با نقش میانجی عزت نفس سازمانی در بین اعضای هیأت علمی دانشگاه های برتر ایران
(دانشگاه شهید بهشتی, 2017-05-22)چکیدهپژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه بین سایش اجتماعی و مؤلفه های هم آفرینی با نقش میانجی عزت نفس سازمانی در اعضای هیأت علمی دانشگاههای برتر ایران انجام گرفت. روش پژوهش توصیفی- همبستگی و جامعه آماری شامل اعضای هیأت علمی 20 ...
-
ارائه الگوی عملکرد شغلی کارکنان مبتنی بر هوش فرهنگی و خصیصههای شخصیتی با میانجی گری سازگاری میان فرهنگی (مطالعه موردی: شرکت پالایش نفت تهران)
(دانشگاه شهید بهشتی, 2017-05-22)هدف از انجام این پژوهش بررسی اثر هوش فرهنگی و خصیصههای شخصیتی بر عملکرد شغلی کارکنان با نقش میانجیگری سازگاری میان فرهنگی در شرکت پالایش نفت تهران میباشد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف، در گروه تحقیقات کاربردی قرار گرفته و از ...
-
شناسایی و اولویتبندی واحدهای سازمانی برای اجرای آزمایشی سیستم مدیریت دانش در سازمانهای دولتی (مورد مطالعه: صندوق ذخیره فرهنگیان)
(دانشگاه شهید بهشتی, 2017-05-22)امروزه مدیریت دانش و سازکارهای مرتبط با آن، به عنوان یک چالش اساسی برای سازمانها به حساب میآید، زیرا در صورت عدم بهرهگیری از مدیریت دانش، سازمانها توانمندی بهرهمندی از مزایای متعدد آن را ندارند و از سوی دیگر استقرار ...
-
تبیین مدل مدیریت حقوقی توسعهپایدار در صنعت ساخت
(دانشگاه شهید بهشتی, 2017-05-22)همه نظریه ها نسبی هستند، هیچ نظریهای کامل نیست و اگر کامل بود نظریه نبود، بلکه واقعیت یا با کمی اغماض حقیقت بود. نظریات در طول زمان ظهور و تکامل مییابند، توسعهپایدار، مبانی حاکم و شیوههای حصول آن هم تابعی از این قاعده ...
-
بررسی تأثیر رهبری تحولآفرین بر رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نقش میانجی بازاریابی داخلی و یادگیری سازمانی (مورد مطالعه بیمه آسیا)
(دانشگاه شهید بهشتی, 2017-05-22)هدف از این پژوهش بررسی تأثیر رهبری تحولآفرین بر رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نقش میانجیگری بازاریابی داخلی و یادگیری سازمانی میباشد. باتوجه به ماهیت موضوع و اهداف پژوهش، تحقیق حاضر توصیفی ازنوع همبستگی و علّی– ...