دوره 5, شماره 2

 

ارسال های اخیر

  • مطالعه تاثیر بازاریابی داخلی بر رفتارهای فرانقش: واکاوی نقش میانجی تعهد سازمانی 

    احمدپور, فاطمه؛ احمدپور, فاطمه؛ اسمعیلی گیوی, محمد رضا؛ اسمعیلی گیوی, محمد رضا؛ فهیم‌نیا, فاطمه؛ فهیم‌نیا, فاطمه (دانشگاه شهید بهشتی, 2014-03-21)
    هدف این پژوهش بررسی ابعاد بازاریابی داخلی در خدمات اطلاعاتی و دانشی و تاثیر آن بر تعهد و رفتار شهروندی سازمانی است. جامعه آماری پژوهش کارکنان واحدهای اطلاع‌رسانی مرکزی دانشگاه­های دولتی شهر تهران است. برای این منظور از ...

  • کاربرد راهکارهای برتر در بازمهندسی فرایند نظام پیشنهادها در شرکت بهره‌برداری متروی تهران 

    سیادت, سید حسین؛ سیادت, سید حسین؛ مظاهری, الهام؛ مظاهری, الهام (دانشگاه شهید بهشتی, 2014-03-21)
    امروزه در عصر اطلاعات، سازمان‌های تولیدی و خدماتی به دلیل فشارهای رقابتی و گسترش بازار با چالش‌های متعددی در حوزه کسب و کار مواجه شده‌اند. لذا برای مواجه شدن با این چالش‌ها ناگزیر به ایجاد تغییرات اساسی در فرآیندهای کسب و ...

  • بررسی نقش فناوری اطلاعات در شفاف‌سازی و کاهش فساد سازمان‌های دولتی 

    عبدالهی*،, علی؛ عبدالهی*،, علی؛ توکلی جوشقانی, نازنین؛ توکلی جوشقانی, نازنین (دانشگاه شهید بهشتی, 2014-03-21)
    چکیده      امروزه فساد در بخش دولتی معضل و چالشی قابل توجه است که مدیران و سران کشورها را بر آن داشته که درصدد یافتن راه‌حلی برای کاهش فساد برآیند. از سویی دیگر، قابلیت‌های فناوری اطلاعات منجر به شکل‌گیری مفاهیمی مانند ...

  • واکاوی و تحلیل تبعات سکوت ملی در نظام‌های سیاسی 

    دانایی‌فرد, حسن؛ دانایی‌فرد, حسن؛ مصطفی‌زاده, معصومه؛ مصطفی‌زاده, معصومه؛ صادقی, محمدرضا؛ صادقی, محمدرضا (دانشگاه شهید بهشتی, 2014-03-21)
    چکیده     هر نظام سیاسی با هر نوع ایدئولوژی سیاسی از نوعی دستگاه حکمرانی ملی برخوردار است. رکن اصلی این دستگاه، خط مشی­های عمومی هر کشوری است. بسته به نوع دستگاه به جوهره خطمشی‌های عمومی (عقلایی، سیاسی، گفتمانی، نهادی، ...