دوره 5, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مطالعه تاثیر بازاریابی داخلی بر رفتارهای فرانقش: واکاوی نقش میانجی تعهد سازمانی
(دانشگاه شهید بهشتی, 2014-03-21)هدف این پژوهش بررسی ابعاد بازاریابی داخلی در خدمات اطلاعاتی و دانشی و تاثیر آن بر تعهد و رفتار شهروندی سازمانی است. جامعه آماری پژوهش کارکنان واحدهای اطلاعرسانی مرکزی دانشگاههای دولتی شهر تهران است. برای این منظور از ...
-
کاربرد راهکارهای برتر در بازمهندسی فرایند نظام پیشنهادها در شرکت بهرهبرداری متروی تهران
(دانشگاه شهید بهشتی, 2014-03-21)امروزه در عصر اطلاعات، سازمانهای تولیدی و خدماتی به دلیل فشارهای رقابتی و گسترش بازار با چالشهای متعددی در حوزه کسب و کار مواجه شدهاند. لذا برای مواجه شدن با این چالشها ناگزیر به ایجاد تغییرات اساسی در فرآیندهای کسب و ...
-
بررسی نقش فناوری اطلاعات در شفافسازی و کاهش فساد سازمانهای دولتی
(دانشگاه شهید بهشتی, 2014-03-21)چکیده امروزه فساد در بخش دولتی معضل و چالشی قابل توجه است که مدیران و سران کشورها را بر آن داشته که درصدد یافتن راهحلی برای کاهش فساد برآیند. از سویی دیگر، قابلیتهای فناوری اطلاعات منجر به شکلگیری مفاهیمی مانند ...
-
واکاوی و تحلیل تبعات سکوت ملی در نظامهای سیاسی
(دانشگاه شهید بهشتی, 2014-03-21)چکیده هر نظام سیاسی با هر نوع ایدئولوژی سیاسی از نوعی دستگاه حکمرانی ملی برخوردار است. رکن اصلی این دستگاه، خط مشیهای عمومی هر کشوری است. بسته به نوع دستگاه به جوهره خطمشیهای عمومی (عقلایی، سیاسی، گفتمانی، نهادی، ...