اندازه گیری میزان رضایتمندی مشترکین در روشهای مختلف قرائت کنتور (از راه دور ، کارتی و حضوری) مورد مطالعه: آبفای قم
(ندگان)پدیدآور
اله دادی, محمد حسینزارعی متین, حسننوع مدرک
Textیادداشت فنی (5 صفحه)
زبان مدرک
فارسیچکیده
کسب رضایت مشتری درحال تبدیل شدن به هدف اصلی شرکتهاست. احساس رضایتمندی، موجب افزایش آستانه تحمل برای پرداخت بهای بیشتر در قبال محصول مورد نیاز خواهد شد. استفاده از روشهای نوین قرائت شامل روش قرائت از راه دور و روش کارتی در بسیاری از کشورهای پیشرفته توانسته است به افزایش رضایت مشترکین منتهی شود. لذا این پژوهش به بررسی رابطه بین استفاده از روشهای نوین قرائت با رضایتمندی مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قم میپردازد. دادهها در این تحقیق به صورت استنباطی و با استفاده از شاخصهای آماری توصیفی و استنباطی از روشهای موجود در آمار استنباطی نظیر مقایسه میانگین دو جامعه وابسته مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. ابزار اصلی گردآوری اطلاعات در این تحقیق پرسشنامه و مصاحبه ساختار یافته میباشد. روش نمونهگیری در این تحقیق، تصادفی ساده است. نتایج نشان میدهد که بیشترین رضایتمندی مربوط به روش قرائت از راه دور میباشد و روش حضوری و کارتی در ردههای بعدی قرار میگیرند.
کلید واژگان
رضایتمندی مشترکینروشهای قرائت کنتور
قرائت از راه دور
کنتور پیش پرداختی
آب شهری
شماره نشریه
2تاریخ نشر
2016-08-221395-06-01
ناشر
انجمن علوم و مهندسی منابع آبسازمان پدید آورنده
دانشجوی کارشناسی ارشد/ دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، گروه مدیریت، اراک، ایراناستاد / دانشکده مدیریت ، پردیس فارابی دانشگاه تهران ، قم ، ایران
شاپا
1735-23472476-7360




