دوره 2, شماره 9
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
ارائه مدل طراحی شبکه لجستیک مستقیم و معکوس با در نظر گرفتن هزینه گارانتی برای محصول باز تولید شده
(2019-07-23)در زنجیره تأمین مدیریت برگشتی در قالب لجستیک معکوس اعمال می شود.جریان مواد وکالاها در خلاف جهت عادی زنجیره ،امری اجتناب ناپذیر است.از این رو پرداختن به امر لجستیک معکوس ،ضروری است.با توجه به بررسی ها یکی از مواردی که تأثیر ...
-
بررسی رابطه بین حقالزحمه غیرعادی حسابرسی با مدیریت سود تعهدی و مدیریت سود واقعی
(2019-07-23)هدف اصلی پژوهش حاضرتعیین رابطه بین حقالزحمه غیرعادی حسابرسی با مدیریت سود تعهدی و مدیریت سود واقعی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران میباشد. دوره زمانی تحقیق پنج ساله براساس صورتهای مالی سالهای 1392 ...
-
تاثیر عدم اطمینان محیطی بر تصمیمات سرمایهگذاری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
(2019-07-23)تصمیمات مربوط به سرمایهگذاری، آینده شرکتها را رقم میزند و بقای هر شرکت مستلزم سرمایه گذاریهای مداوم است. عدم اطمینان محیطی، شرکت را با محیط غیرقابل پیشبینی که ویژگی آن تغییرات سریع در تکنولوژی، تنوع شدید در تقاضای ...
-
بررسی تأثیر بازارگرایی و ابعاد آن بر عملکرد شرکتهای بیمه پاسارگاد در شهر تهران
(2019-07-23)آشفتگی روند تجاری، سبب شده که، شرکتها از گرایشهای مختلفی برای افزایش عملکرد خود در بازار استفاده کنند. بازارگرایی یک مفهومی است که تمام سازمانها را در بر میگیرد از این رو پژوهش حاضر به بررسی تأثیر بازارگرایی و ابعاد آن ...
-
بررسی اثر سوگیری قضاوتی مدیران بر ارتباط بین محافظهکاری حسابداری و اعتبار تجاری شرکتها
(2019-07-23)پژوهش حاضر به بررسی اثر سوگیری قضاوتی مدیران بر ارتباط بین محافظهکاری حسابداری و اعتبار تجاری شرکتها پرداخته است. جامعه آماری پژوهش، کلیه شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران بوده و 127 شرکت با استفاده از روش ...
-
بررسی تأثیر شخصیت برند بر وفاداری هواداران تیم ورزشی به واسطه تعیین هویت آنها (مورد مطالعه: رزمی کاران کاراته پیام قوچان)
(2019-07-23)هدف از این پژوهش بررسی تأثیر شخصیت برند بر وفاداری هواداران تیم ورزشی به واسطه تعیین هویت آنها (مورد مطالعه: رزمی کاران کاراته پیام قوچان) است. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی-پیمایشی است جامعه آماری ...