دوره 13, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تاثیر جایگاه بازاریابیکارآفرینانه بر پایداری شرکتهای دانشبنیان با تاکید بر نوسازی استراتژیک
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2020-11-21)دوام و پایداری شرکتهای دانشبنیان، در شرایط ابهام و عدماطمینان و وجود خطرات ناشی از تغییرات محیطی، مسئله مهمی محسوب میشود. شناسایی عواملی که سبب ایجاد ارزشبلندمدت و پایداری این شرکتها میگردد، میتواند دوام و پایداری ...
-
مدلسازی بازارپذیری در تجاری سازی پروژه های نانوفناورانه: یک مطالعه آمیخته
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2020-11-21)ازآنجاییکه مهمترین چالش تجاری سازی فناوریهای نوظهور عبور از دره مرگ فناوری و رسوخ در بازار است، شناسایی و اندازهگیری متغیرهایی که بتوانند برآورد بهتری از احتمال موفقیت فناوری به دست دهند عمده هدف پژوهش حاضر است. این ...
-
تحلیل تأثیر اعتیاد به بازیهای رایانهای بر خلاقیت و نیت کارآفرینی (موردمطالعه: بازی-بازهای منتخب شهر یزد)
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2020-11-21)رشد و توسعه کارآفرینی و کسبوکارهای نوپا از الزامات توسعه اقتصادی است. راهاندازی استارتاپهای نوظهور به دست جوانان خلاق وکارآفرین، نقش آنها را در آیندهی اقتصادی کشورها تعیینکننده کرده است. در این بین محبوبیت بازیهای ...
-
راهکارها و چالش های راه اندازی سامانه بازاریابی الکترونیک روستایی: تکنیک دلفی
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2020-11-21)در دو دهه اخیر، علیرغم دسترسی روستاها به فناوری اطلاعات و ارتباطات، اما شاهد کاهش جمعیت هستیم. به نظر میرسد استفاده از فضای مجازی برای توسعه کسب و کار روستا الزامی است و بازاریابی الکترونیک، فرصت اشتغال گستردهای را فراهم ...
-
دستاوردهای مربیگری کارآفرینانه درکسبوکارهای کوچک و متوسط
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2020-11-21)از اهداف اصلی و مهم استفاده از مربیگری کارآفرینانه در کسب وکارهای کوچک و متوسط، رشد و توسعه کارکنان و درنتیجه توسعه شرکت است. پژوهش حاضر با هدف شناسایی دستاوردهای بکارگیری مربیگری کارآفرینانه در راستای رشد و توسعه ...
-
سنخ شناسی دیدگاههای سرمایهگذاران خطرپذیر در ارزیابی شرکتهای نوپای فناوری مالی در اولین مرحله سرمایهگذاری در ایران
(دانشکده کارآفرینیFaculty of Entrepreneurship, University of Tehran, 2020-11-21)در یک دهه اخیر نوع جدیدی از شرکتهای نوپا ظهور پیدا کرده اند که با استفاده از فناوریهای جدید دیجیتال به ارائه خدمات نوآورانه در صنعت مالی پرداخته اند. هدف از این پژوهش پاسخگویی به این سؤال بوده است که گروه های مختلف ...



