مرور دوره 17, شماره 36 بر اساس موضوع "روزنامه اطلاعات"

  • کارکرد فرهنگی آگهی‌های تجاری مرتبط با زنان در روزنامه اطلاعات (1305-1320) 

    یوسفی‌فر, شهرام؛ جنگجو, شهناز (پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات, 2017-02-19)
    آگهی­های تجاری، به­مثابه عناصر فرهنگی، حامل پیام­های اجتماعی و فرهنگی بوده و تأثیر انکارناپذیری در برداشت­ها، ادراک­ها و رفتارهای فرهنگی مصرف کنندگان برجای می­گذارند. هدف مقالۀ پیش‌رو، بررسی کارکرد فرهنگی آگهی‌های تجاری ...