دوره 14, شماره 21
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بازنمایی هویت طبقة متوسط مدرن شهری در آثار مصطفی مستور (تحلیل گفتمان رمانهای استخوان خوک و دستهای جذامی و من گنجشک نیستم
(پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات, 2013-04-21)هدف از این مقاله شناسایی گفتمانهای طبقة متوسط در آثار مصطفی مستور است. شناسایی این گفتمانها در نهایت یکی از مهمترین گونههای بازنمایی زندگی شهری در ادبیات داستانی دهة 80 را تحلیل کرده است. در بخش تحلیلی این مقاله، با ...
-
آسیبشناسی فقهی و اخلاقی تبلیغات بازرگانی
(پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات, 2013-04-21)از مهمترین رسالتهای رسانهها، روشن ساختن افکار عمومی و بالا بردن سطح معلومات و دانش مردم در زمینههای مختلف زندگی است. یکی از زمینههای کاری رسانهها و از جمله صداوسیما، تولید و پخش آگهیهای بازرگانی است. اگر در این ...
-
هنجارهای عفاف و حجاب اسلامی در سیما وسینما (تحلیل تطبیقی سیاستها))
(پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات, 2013-04-21)در این مقاله با توجه به نظریههای هنجاری رسانهها بهعنوان چارچوب نظری رابط ارزشها و رسانهها به بازشناسی عفاف اسلامی در ارتباطات انسانی و بهخصوص ارتباطات جمعی با گردآوری کتابخانهای پرداخته و سپس سیاستهای اعلامی در ...
-
اولویتبندی شاخصها و ابعاد موفقیت در بازاریابی کتابهای دانشگاهی
(پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات, 2013-04-21)هدف اصلی این نوشتار شناسایی و اولویتبندی شاخصهای موفقیت در بازاریابی کتابهای دانشگاهی است. با انجام مطالعههای مختلف و بررسی پیشینة موضوع، تصمیمهای راهبردی و آمیختة بازاریابی بهعنوان عوامل محیط داخلی و تکنولوژی و زمان ...
-
حوزة عمومی و گفتگو در فضای مجازی شبکههای اجتماعی (بررسی تأثیر شبکههای اجتماعی مجازی بر گفتگوی میان فرهنگها)
(پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات, 2013-04-21)دغدغههای فزاینده نسبت به حفظ و ارتقای امکان همزیستی مسالمتآمیز و عادلانه در سطوح ملی و فراملی، اهمیت گفتگو را بهطور بیسابقهای مهم کرده است. به همین دلیل، عوامل و زمینههای مؤثر بر گفتگو موضوع پژوهشهای گوناگون قرار ...
-
خبرگزاریها و فناوریهای جدید رسانهای (مطالعة تطبیقی کارکردهای رویترز، آسوشیتدپرس، پی.تی.آی و ایرنا در عصر اینترنت با تأکید بر عملکردِ خبرگزاری جمهوری اسلامی)
(پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات, 2013-04-21)ساختار و عملکرد حرفهای خبرگزاریها در دو دهة اخیر، تحت تأثیر پیدایش تلویزیونهای خبری 24 ساعته و گسترش فزایندة رسانههای جدید مبتنی بر وب، با چالشهایی روبرو شده و این مسئله، رقبای قدرتمندی را فراروی فعالیت حرفهای ...



